وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 در ادامه این گزارش آمده است: "این فیلم که در آمریکا ساخته شده حتی در این کشور ناشناخته بود؛ و هنگامی که تظاهرات مردم خشمگین ضد این فیلم و سازندگان آن آغاز، و درخواست قصاص آنان مطرح شد، به شهرت کنونی رسید".

 

این رسانه سعودی به نقل از گزارش روزنامه "الوطن" نوشت: رسانه‌های آمریکایی برای آگاهی از هویت سازندگان این فیلم به تکاپو افتادند تا به پشت پرده این جنجال پی ببرند؛ ولی در این هنگام خود را در محاصره شبکه‌ای از دروغ‌ها یافتند، که اساسا وجود خارجی فیلم را زیر سئوال می برند.

 

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: خبرگزاری اسوشیتد پرس آمریکا نخستین سرنخ را در مکالمه تلفنی شخصی به نام "سام باسیلی" یافت که خودش را کارگردان و تولید کننده فیلم معرفی کرد .. سام در این گفت و گو اظهار داشت که "اسرائیلی – آمریکایی" و 56 ساله است و در کالیفرنیا در زمینه خرید و فروش خانه کار می کند و اکنون از ترس جانش مخفی شده است. آسوشیتدپرس پس از به دست آوردن شماره تلفن این شخص، نتوانست با او گفت و گو کند زیرا کسی به تلفن جواب نمی داد . باسیلی در آن مکالمه گفته است که این فیلم 2 ساعته 5 میلیون دلار هزینه در بر داشته که 100 یهودی هزینه آن را تقبل کردند. پس از آن باسیلی در روزنامه "وال استریت ژورنال" دوباره اظهارات خود را تکرار کرد، البته اینبار بدون اشاره به اینکه دو تابعیت دارد.

 

العربیه نوشت: ابهامات موجود درباره شخص باسیلی و ناشناس بودن او بین همه کارکنان بخش سینما، موجب شد تا خبرنگاران و کاربران اینترنتی به دنبال معمای صاحب واقعی این نام بگردند؛ سایت اسرائیلی "تایمز آو اسرائیل" به نقل از مسئولان بدون اشاره به نام آنها نوشت که آنها در اسناد رسمی هیچ شخصی را با این نام حتی در کالیفرنیا نیافته اند. نام این فرد در هیچ مجوز خرید و فروش منازل ثبت نشده و هیچ تلفنی به نام او ثبت نیست.

 

در ادامه این گزارش که بیشتر به نظر می آید به هدف تبرئه آمریکا و رژیم صهیونیستی تدوین شده، آمده است: با افزایش سئوالات در خصوص هویت واقعی سام باسیلی، یک شخصیت دیگر با معرفی خود بعنوان مشاور تولید این فیلم به صحنه آمد و تأکید کرد که باسیلی "اسرائیلی" نیست. این فرد "استیون کلین" یک فعال افراطی انجیلی مسیحی است که به دلیل فعالیتهایش ضد مسیحیان کاتولیک و مسلمانان معروف شده است. استیون در گفت و گویی تلویزیونی در آمریکا خاطرنشان کرد که باسیلی نام مستعار گروهی از مسیحیان عرب و آمریکایی است که قبلا در خاورمیانه فعالیت داشته، و توافق کرده بودند که فیلمی ضد اسلام تولیدکنند. و فردی که خود را بعنوان باسیلی معرفی کرده، یک قبطی است که از ترس جان خانواده خود در مصر، نامش را پنهان کرده است.

 

العربیه در ادامه به شرح مفصل دیگر گزارش‌های منتشر شده رسانه های آمریکایی و صهیونیستی درباره اصل وجود این فیلم و یا ادعای اینکه دیالوگهای اصلی فیلم در دوبله تغییر کرده و مسائل دیگری از این قبیل پرداخته است؛ گزارشهایی که همگی از تلاش این رسانه برای تبرئه آمریکا و رژیم صهیونیستی از دخالت در ساخت این فیلم حکایت دارد.

 

این گزارش درحالی منتشر می‌شود که حتی مقامات مسئول آمریکایی نیز که با موج گسترده خشم مسلمانان جهان مواجه شده اند، تولید و انتشار این فیلم را محکوم کرده اند.

 

با توجه به شدت تظاهرات در مصر و لیبی اطراف سفارت آمریکا، مسئولان سایت یوتیوب نیز دسترسی کاربران به این فیلم را در این دو کشور قطع کرده اند.

 

در افغانستان نیز این سایت کاملا فیلتر شده است.






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 25 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com