وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فرزند مریض نتیجه وطن فروشی همسر ایرانی وزیر کانادایی:
مسابقه وطن فروشی عناصر ضد انقلاب در کانادا + سند
شاید بتوان آخرین عصبانیت دنباله دار ایالات متحده از گسترش مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل را در پی برگزاری با شکوه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران را تعطیلی سفارت ایران در کانادا به درخواست دولت -انگلیسی آمریکایی- کانادا دانست. خبری که با خوشحالی بسیار منافقین، سلطنت طلب ها و تمامی معاندین نظام همراه بود به طوری که بسیاری از منورالفکران ایرانی تابع آمریکا این دستاورد جدید را به خودشان منتسب نمودند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شاید بتوان آخرین عصبانیت دنباله دار ایالات متحده از گسترش مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل را در پی برگزاری با شکوه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران را تعطیلی سفارت ایران در کانادا به درخواست دولت -انگلیسی آمریکایی- کانادا دانست.

خبری که با خوشحالی بسیار منافقین، سلطنت طلب ها و تمامی معاندین نظام همراه بود به طوری که بسیاری از منورالفکران ایرانی تابع آمریکا این دستاورد جدید را به خودشان منتسب نمودند و در بزرگترین ادعا نازنین افشین جم خواننده و مانکن معروف ایرانی در کانادا که پس از ارتباطات فراوان با وزیر دفاع دولت کانادا بالاخره با پیتر مک کی ازدواج نموده است ادعای بستن سفارت ایران در کانادا با درخواست و توسط وی را مطرح نموده است.



(نازنین افشین جم و وزیر دفاع کانادا)


انتشار این ادعا با ارسال پیام تبریک فراوان وطن فروشان ایرانی ساکن غرب به افشین جم همراه بود و در اولین پیام تبریک امیر عباس فخر آور این گونه اظهار می دارد: " بسته شدن سفارت کانادا در تهران را بیشتر از هر چیز باید به تلاشهای شبانه روزی نازنین افشین جم نسبت داد. از همان ساعتهای نخست خروجم از ایران در اردیبهشت ۱۳۸۵ (آپریل ۲۰۰۶) با نازنین به پیشنهاد دوست خوبم «پتکین آذرمهر» تماس گرفتم و با استقبال این دختر به حق شایسته ایرانی در کانادا برای مبارزه در راه آزادی و دموکراسی مواجه شدم. نازنین به این مبارزه باور دارد و با تمام وجود آنرا اثبات کرده است. درود بر نازنین"



منابع خبری در خصوص نازنین افشین جم این گونه می نویسند که:" نازنین در 22 فروردین 1358 در تهران به دنیا آمد .او در سال ۱۹۸۱ به همراه خانوادهٔ خود به کشور کانادا رفت . پس از پایان دبیرستان به دانشگاه بریتیش کلمبیا رفت و لیسانس خود را در رشتهٔ روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دریافت کرد و سپس تحصیلات خود را در پاریس و انگلستان ادامه داد. او پس از پایان تحصیلات با پوشش سازمان های حقوق بشری اقدام به جاسوسی برای دولت کانادا کرد ، افشین جم روز ۱۴ دی سال ۱۳۹۰ در مراسمی خصوصی در مکزیک با پیتر مک‌کی وزیر دفاع کانادا ازدواج کرد."



(نازنین افشین جم، امیرعباس فخرآور، ربع پهلوی)


پس از مطرح شدن این ادعا توسط نازنین افشین جم و شانتاژ رسانه های معاند در خصوص این موفقیت، شبنم اسدالهی (مدیر رادیو تعطیل شده همصدا) طی مصاحبه ای در برنامه های صدای آمریکا، العربیه و الجزیره مدعی شد  بسته شدن سفارت ایران در کانادا ، حاصل تلاش های اوست و در برنامه های مختلف تلویزیونی ادعای نازنین افشین جم را دروغی واهی دانست.

مسابقه وطن فروشان فعال در عرصه حقوق بشر! به اینجا ختم نمی شود و دامنه بد گویی های این افراد نسبت به یکدیگر در بسته شدن سفارت ایران در کانادا توسط خودشان به افشاگری علیه یکدیگر نیز کشیده می شود.

شبنم اسدالهی در پیامی در صفحه فیس بوک اش با افشای نتیجه ازوداج نازنین با وزیر کانادایی، جنین موجود در شکم نازنین افشین جم را مبتلا به سندرم ادوارد (نوعی سندروم کشنده ) می داند و این گونه می نویسد: " وقتی که متوجه شدم جنین افشین جم مبتلا به سندورم ادوارد شده بسیار ناراحت شدم، خیلی وحشتناکه براش دعا کن"



(افشاگری شبنم اسدالهی در صفحه فیس بوک نازنین افشین جم)


همچنین شبنم اسدالهی با افشای موارد خصوصی دیگر نازنین افشین جم در جلسات و نشست های دیگر تمامی تلاش خود را برای کوچک نمودن نازنین و منتسب نمودن خود در واقعه بستن سفارت ایران در کانادا انجام می دهد.



(شبنم اسدالهی در کمپین ضد ایرانی در کانادا)


هرچند که عامل اصلی تعطیلی سفارت ایران در کانادا بسیار فراتر از دعوای احمقانه  وطن فروشان است اما درگیری و دعوای عناصر ضدانقلاب بر سر خیانت به ایران نیز از مواردی است که در نوع خود جالب و قابل توجه به نظر می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com