وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی سه سال پیش به زندان محکوم شد و چون در کشور هیچ زندانی جا نداشت به زندان های لندن برای گذراندن "اوقات فراغت" ... ببخشید، "دوران محکومیتش" فرستاده شد! حالا هم بعد از 3 سال دوران محکومیتش تمام شده و به کشور باز خواهد گشت!

به نظر شما چرا "مهدی هاشمی" می خواهد به کشور بازگردد؟!

نظریه اول: ایشان در اصل یک "مغز" هستند که در ابتدا "فرار مغزها" شدند؛ بعدش کشف شدند و الآن هم تصمیم گرفتیم ایشان را "دستگیری مغزها" کنیم! به همین خاطر ایشان به محض ورود به کشور در فرودگاه "دستگیری مغزها" شده و برای مدیریت بخش های مهم به کار گرفته خواهد شد!

نظریه دوم: این روزها دیگه بیش از اندازه "همه چی آرومه!"؛ تصمیم گرفتیم به مهدی بگیم برگرده کشور، تا با دستگیر شدنش کمی مظلوم نمایی کنیم و از این حرفا! بالاخره انتخابات نزدیک هست و تنها راه باقی مانده برای رای جمع کردن مظلوم نمایی!

نظریه سوم: ایشون این چند وقت اون طرف آبها بودن، اونجا درس هایی خوندن که اینطرف خیلی به کار میاد!

نظریه چهارم: پایاننامه ایشان در مورد این موضوع است که "آیا واقعا همه در برابر قانون مساوی هستند؟!"؛ و به همین علت قصد برگشت به کشور را برای تحقیق در مورد این مسئله دارد! البته ایشان امیدوار است پاسخ سئوالش "خیر" باشد تا در فرودگاه دستگیر نشود.

نظریه پنجم: ایشان شنیده فعلا تا اطلاع ثانوی زندان های کشور جا ندارند و با خیال راحت می خواهد به کشور بازگردد!

نظریه ششم: چرا بر نگردد؟! سه سال پیش به زندان محکوم شد و چون در کشور هیچ زندانی جا نداشت به زندان های لندن برای گذراندن "اوقات فراغت" ... ببخشید، "دوران محکومیتش" فرستاده شد! حالا هم بعد از 3 سال دوران محکومیتش تمام شده و به کشور باز خواهد گشت!

نظریه هفتم: پُست بسیار با تاخیر عمل کرده است و بعد از سه سال تازه احضاریه های دادگاه به دست ایشان رسیده و ایشان هم به مانند یک شهروند مطیع قانون سریعا خودش را به کشور رسانده تا در دادگاه نسبت به اتهامات مطرح شده از خودش دفاع کند!

 

 

رها ابریشمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com