وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صبح امروز برنامه ی پربیننده حرف حساب موضوع برنامه اش را با عنوان عقود شرعی و شرعی بودن تسهیلات بانکی در حالی به روی آنتن برد که در کمال تعجب فردی غیر در جایگاه کارشناس مسائل دینی به سوالات مجری پاسخ می دهد! آنچه مسلم است قیافه افراد دلیلی برای قضاوت نیست ولی ورود افراد غیر کارشناس بویژه در تبیین مسائل شرعی آنهم با بودن اساتید روحانی و کارشناس فقه اقتصادی مجالی را برای ورود غیر نمی دهد.
به گزارش گروه رصد سرویس نقد رسانه پایگاه 598، صبح امروز برنامه ی پربیننده حرف حساب موضوع برنامه اش را با عنوان عقود شرعی و شرعی بودن تسهیلات بانکی در حالی به روی آنتن برد که در کمال تعجب فردی غیر در جایگاه کارشناس مسائل دینی به سوالات مجری پاسخ می دهد!

 

آنچه مسلم است قیافه افراد دلیلی برای قضاوت نیست ولی ورود افراد غیر کارشناس بویژه در تبیین مسائل شرعی آنهم با بودن اساتید روحانی و کارشناس فقه اقتصادی مجالی را برای ورود غیر نمی دهد.

البته دعوت از افراد غیر در مسند کارشناسان دینی بارهای بار در رسانه ملی اتفاق افتاده است که مکرراً خطر پاسخ افراد غیرمتخصص در حوزه دین توسط اساتید و فضلای حوزه های علمیه بیان شده است.

در همین خصوص چندی پیش استاد مسعود عالی در گفتگو با پایگاه 598 بیان داشته بود: متولیان فرهنگ عمومی ما و بلاخص صدا و سیما که در واقع رسانه نظام جمهوری اسلامی است اگر هدایت صحیحی شود جاهای دیگر هم درس می گیرند، مشکل ما این است که در رسانه عمومی و ملی الگو دهی صحیحی صورت نمی گیرد. این که چه کسی در کجا و درباره چه موضوعی برای الگو دهی قرار بگیرد بسیار مهم است و متاسفانه در صدا و سیما جایگاه ها قاطی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com