وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی افرادی که قصد سو استفاده سیاسی از این مسئله را دارند و مسلمانی خود را فراموش کرده اند در تماس با تلفن منزل و همراهم از الفاظی زشت و زننده استفاده می کنند که این مسئله آرامش من و خانواده ام را سلب کرده است.
سرويس ورزشي بولتن نيوز؛ این ماجرا را تا آخر بخوانید تا بعد در مورد آن صحبت کنیم:

مهرداد کرم‌زاده، برنده نشان نقره پارالمپیک لندن( همان ورزشکاری که دست ندادن وی با عروس ملکه انگلیس چند روزی به تیتر بسیاری از رسانه ها تبدیل شده بود) در گفتگو با یکی از رسانه ها گفت: متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی از افرادی که قصد سوء استفاده سیاسی دارند در تماس با من از الفاظی زشت و زننده استفاده می‌کنند و می‌گویند برای اینکه میلیون‌ها تومان از دولت بگیرم با همسر شاهزاده ویلیام دست نداده‌ام.


 
 

 وی در شرح آن ماجرا توضیح داده است: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات، همسر شاهزاده ویلیام با بنده دیدار کرد و ضمن تبریک به تمام ایرانیان برای کسب این مدال نقره چند دقیقه ای با من صحبت کرد. در این دیدار من به همسر شاهزاده ویلیام اعلام کردم که یک مسلمان هستم و در خصوص حدود ارتباطات بین زن و مرد در اسلام برای او توضیح دادم و اعلام کردم که امکان دست دادن در زمان اهدای جوایز وجود ندارد. عروس ملکه انگلستان از این موضوع ابراز اطلاع کرد و این مطالبی که تحت عنوان بی احترامی من به وی و یا بی تفاوتی خانم میدلتون نسبت به بنده مطرح شده است، صحت ندارد.

 کرم زاده از تماس برخی افراد نا شناس با تلفن منزلش خبر داد و گفت: متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی افرادی که قصد سو استفاده سیاسی از این مسئله را دارند و مسلمانی خود را فراموش کرده اند در تماس با تلفن منزل و همراهم از الفاظی زشت و زننده استفاده می کنند که این مسئله آرامش من و خانواده ام را سلب کرده است. طی این 2 روز بارها تصمیم گرفتم تلفن خود را خاموش کنم، ولی به احترام میلیون ها ایرانی که برای موفقیت من دعا کرده اند، جوابگوی آنها خواهم بود.


 
 

 تاسف برانگیز تر اینکه کرم زاده گفته: احسان حدادی با من تماس گرفت و گفت برخی از همین افراد در تماس با وی گفته اند که در کلاس کاری حدادی نیست که با یک آدم «چلاق» مانند من رفت و آمد کند که من برای این دسته اشخصا متاسفم. در یکی از این تماس ها کسی به من گفت که برای اینکه میلیون ها سکه از دولت بگیرم با همسر شاهزاده ویلیام دست نداده ام، اما واقعیت این است که من تنها اعتقادات دینی خود را بیان کردم و حتی به وی بی احترامی هم نکردم.

این جملات شرح گلایه ورزشکاری است که برای پایبندی به اصول اعتقادی خود این گونه مورد هجمه قرار گرفته است. این گلایه ها به چند روز قبل باز می گردد اما همزمانی با دیدار تیم های ایران و لبنان و حواشی مربوط به آن موجب شد تا در سایه قرار گیرد ولی در هر صورت مساله پیش آمده آن قدر مهم بود که از آن عبور نکنیم.

 

کرم زاده بنا به اعتقادات شخصی خود چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و شاهد هم بودیم که رسانه های بین المللی این حرکت را بازتاب خبری زیادی دادند اما دلیل اینکه چرا عده ای از هموطنان این رفتار را نپسندیده و اقدام به چنین برخوردهایی در قبال ورزشکار مدال آور المپیکی کرده اند، مساله ای است که واکاوی دقیق آن نیاز به آسیب شناسی کارشناسی دارد اما نباید در این میان از نقش برخی از رسانه ها ضد انقلاب که سعی دارند حرکاتی از این قبیل را سیاسی جلوه داده و برعلیه آن گارد گیری کنند، به سادگی بگذریم.
 
 

در طول برگزاری مسابقات المپیک 2012 لندن شاهد  بودیم که یکی از ورزشکاران کره شمالی پس از کسب مدال طلا آن را به رهبر این کشور تقدیم کرد که این حرکت بازتاب بین المللی بسیاری حتی در رسانه های داخلی ایران داشت و برداشت های مختلفی از آن صورت گرفت اما حرکت مهرداد کرم زاده به اعتقاد برخی شایسته ناسزاگویی است تا جایی که حاضر شده اند یک ورزشکار معلول و موفق را چلاق خطاب کنند.
..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com