وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سوم اينكه در هيچ يك از تاريخها نيامده است كه اسكند سد يآجوج و مآجوج را درست كرده است به هر حال از ذوالقرنين در قران به شخصيتي دادگستر و بشر دوست ياد شده است ودر تمام نوشته هايي كه از زمان باستان چه در كتابهاي ديني و چه غير ديني امده است كوروش كبير را فردي مي نامد كه اولين بيانيه ي حقوق بشر را اجرا كرده است و كتيبه اش هنوز موجود است.


نظرات شما عزیزان:

وبسایت روشنگری
ساعت18:10---21 خرداد 1391
سلام آقارضا می خواستید ایمیل دیگه ای بفرستید

محمود
ساعت8:33---21 خرداد 1391
سلام

من شک دارم که منظور از ذوالقرنین در قرآن،کوروش باشد!

اولا،که روایت داریم که حضرت علی(ع) فرمودند:

ذوالقرنین،نه پادشاه بوده و نه پیامبر

دوما،که در قرآن آمده که دیوار ذوالقرنین تا پایان این دنیا پا برجاست!نه اینکه خرابه هایی از آن پیدا شود

سوما،من به یگانه پرستی کوروش شک دارم.

چرا که در منشور معروفش،اسامی خدایان باستانی در کنار اهورا به چشم میخوره؛و در جایی از منشور میگوید که:

من،بت هایی را که بخت النصر از بتکده ها دزدیده بود به سر جایشان برگرداندم،تا آن ها مرا شفاعت کنند(نقل به مضمون).

اگر کسی میتونه،ممنون میشم این ابهاما رو واسه من رفع کنه!
پاسخ:بله این هم تفسیری هست و منطقی هم هست متشکریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com