وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

انعکاس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکر کتبی خواستار توضیح رئیس ‌جمهور پیرامون علت درخواست روادید از دولت آمریکا برای هیئت ۱۶۰ نفری به منظور شرکت در اجلاس‌ سازمان ملل شد.

به گزارش انعکاس به نقل از مهر، در پایان جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده تهران طی تذکر کتبی خواستار توضیح رئیس ‌جمهور پیرامون علت درخواست روادید از دولت آمریکا برای هیئت ۱۶۰ نفری به منظور شرکت در اجلاس‌ سازمان ملل شد .

وی همچنین در تذکری به وزیر کشور بر رسیدگی به نحوه برخورد نامناسب پلیس امنیت با دانشجوی بسیجی ناهی از منکر تاکید کرد .

این نماینده تهران در تذکر سوم خود توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون علت اعلام اسامی ۳۰ تن از هنرمندان تئاتر و سینما جهت تشرف به حج تمتع را خواستار شد.

همچنین ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت فوری برای خرید مرغ با توجه به کاهش قیمت آن برای جلوگیری از زیان مرغداران و ذخیره‌سازی مرغ مورد نیاز کشور تذکر دادند.

نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به رئیس ‌جمهور پیرامون صدور دستور نظارت و نحوه استفاده از وام‌های سرمایه‌گذاری توسط وام‌گیرندگان تذکر کتبی دادند.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com