وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

sadr رشوه یک‌میلیارد دلاری برای مختومه کردن پرونده امام موسی صدر

روزنامه الدیار لبنان نوشت که دولت لیبی به لبنان دریافت یک میلیارد دلار در برابر بسته شدن پرونده امام موسی صدر را پیشنهاد داده است.

به گزارش انعکاس به نقل از فارس، روزنامه لبنانی الدیار نوشت: لیبی به لبنان پیشنهاد داده است در مقابل دریافت یک میلیارد دلار پرونده امام موسی صدر را ببندد، به گونه‌ای که این مبلغ در منطقه جنوب لبنان محل سکونت سابق امام موسی صدر صرف شود.

یک هیئت عربی این پیشنهاد را به مقامات لبنانی ارائه داده است و لیبی یک میلیارد دلار را به طور نقدی در اختیار این هیئت قرار داده بود تا به دولت لبنان تحویل دهد و این مبلغ نه برای خانواده امام موسی صدر بلکه برای بازسازی مناطق جنوب صرف شود تا بدین گونه لیبی از پیگیری سرنوشت امام موسی صدر یا اعتراف به قتل آن رفع تکلیف کند.

این در حالی است که به نوشته روزنامه الدیار مقامات لبنانی به طور کل با این موضوع مخالفت و تاکید کردند که اگر لیبی امام موسی صدر و دو همراهش را کشته است باید اعتراف و به خاطر آن عذرخواهی کند و اجساد آنها را به لبنان تحویل دهد.

روزنامه الدیار ادعا کرد که عبدالله السنوسی، وزیر اطلاعات قذافی که به تازگی از موریتانی به لیبی تحویل داده شده، مکان دفن امام موسی صدر و دو همراهش را فاش ساخته است.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com