وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

Parcham 300x213 ایران: هرگز تعطیلی فردو را بپذیریم/ به اشتون پیشنهاد دادیم: تعلیق غنی‌سازی ۲۰ درصدی در ازای لغو تحریم‌ها

نماینده ایران اعلام کرد: هرگز تعطیلی فردو را بپذیریم.

به گزارش انعکاس ؛ علی‌اصغر سلطانیه، نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت و گو با «اینترپرس سرویس با اشاره به خواسته‌های طرف‌های مذاکره هسته‌ای با ایران گفت: غیرممکن است که ما انتظارات آنها برای تعطیلی فردو را بپذیریم.

سلطانیه افزود که ایران در نشست سه‌شنبه شب، ۲۸ شهریور، میان کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، و سعید جلیلی، مذاکره‌کننده ارشد ایران با ۱+۵، پیشنهاد کرده‌ است غنی‌سازی ۲۰ درصدی را در ازای لغو تحریم‌ها علیه ایران تعلیق کند.

وی در این باره گفت: آماده‌ایم تا غنی‌سازی بیست درصد را تعلیق کنیم، مشروط بر این که مشاهده کنیم طرف مقابل نیز گامی سازگار با این تعلیق برمی‌دارد.

علی‌اصغر سلطانیه در مورد قطع جریان برق فردو و گمانه‌زنی ایران در مورد ارتباط آژانس با آن گفت: «اعتراضی که داریم این است که شورای حکام آژانس از اطلاعات محرمانه حفاظت نمی‌کند.»

او افزود: «وقتی در مورد این که چه تعداد سانتریفیوژ فعال یا غیرفعال است اطلاعاتی (در گزارش‌های آژانس) دارند، این جای نگرانی بسیاری جدی دارد.»

انتخاب

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com