وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
1- سانسور سخنرانی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران در سازمان ملل
2- جنجال سازی بر سر اظهارنظر محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال "بهمن کلباسی" خبرنگار بی بی سی آن هم در حضور سایر خبرنگاران
3- تحریف سخنان سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران در جلسه ی خبری با حضور رسانه ها
این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
البته دیگر لازم نیست سخنی از عملکرد بی بی سی فارسی در جریان اعتراض به فیلم موهن امریکایی، انتشار تصاویر برهنه ی عروس ملکه ی انگلیس و همچنین انتشار تصاویر کاملا عریان نوه ی ملکه در هتلی در لاس وگاس سخن گفت و گفت که چه بر سر بی بی سی آمد تا چیزی بر عریانی خاندان سلطنتی بپوشاند.
گویی دیگر از ظرافت های رسانه ای در بی بی سی فارسی خبری نیست. این شبکه دیگر نمی خواهد به عنوان رسانه ای مستقل شناخته شود.
زمانی صدای امریکا به عنوان رسانه ای رادیکال شناخته می شد و بی بی سی فارسی به عنوان رسانه ای حرفه ای همراه با ظرافت های خاص رسانه ای که به راحتی نمی شد مچش را گرفت. اما اکنون گویا اتفاق دیگری در حال رخ دادن است.
صدای امریکا می کوشد تا برای باز یافتن مخاطب از دست داده با کشیدن دستی به سر و روی خویش و کاهش میزان تندروی در مطالب خود از ظرافت های رسانه ای بی بی سی فارسی سابق تقلید کند اما بی بی سی فارسی نیز که اکنون با سرازیر شدن مخاطبان به سوی شبکه های بزمی مانند فارسی وان، زمزمه، جم، پی ام سی و ... رو به رو است دیگر شکیبایی رسانه ای را به سویی افکنده و درصدد است تا با آسان ترین مسیر به مطلوب خود برسد.
چاشنی شارلاتانیزم رسانه ای به راحتی در مطالب بی بی سی فارسی به چشم می خورد و دیگر باید ظرافت های رسانه ی مستقل! را به فراموشی سپرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com