وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

neta 300x168 خط قرمز نتانیاهو برای ایران !

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مجمع عمومی سازمان ملل  سخنرانی کرد و بخش اصلی سخنان خود را به آنچه خطر ایران مجهز به سلاح اتمی خواند اختصاص داد.

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود جهان را  به دو بخش مدرن و ماقبل مدرن تقسیم کرد و اظهار داشت اسلامگرایان تندرو در تلاشند دنیا را به دوران ماقبل مدرن برگردانند؛  بنیامین نتانیاهو، ایران را در زمره گروه‌هایی چون القاعده دانست و گفت تصور کنید اگر القاعده به بمب اتم دست پیدا کند چه می‌شود. این در حالی است که رژیم صهیونیستی دارای زرادخانه هسته ای است و در آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز عضو نیست.

بنیامین نتانیاهو، همانطور که وعده داده بود، درباره برنامه هسته‌ای ایران سخن گفت و طرحی جالب از یک بمب در دست گرفت و به تشریح وضعیت برنامه اتمی ایران از روی آن  پرداخت.

وی که پیش از این گفته بود در سخنرانی اش در سازمان ملل در مورد وضعیت انرژی هسته ای ایران دست به افشاگری می زند ، گویا توسط این تصویر به قول گفته شده اش وفا کرد و اندکی لوازم انبساط خاطر جمع حاضر در مجمع عمومی را فراهم آورد.

وی در این تصویر  توضیح می‌دهد که برنامه اتمی ایران ۷۰ درصد از مراحل لازم برای ساخت بمب را طی کرده است و جامعه جهانی باید خط قرمز روشنی برای تهران ترسیم کند تا ایران به آستانه ساخت بمب نرسد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باماژیک قرمزی که در دست داشت با خط قرمزی برای ایران کشید و گفت جهان باید برای ایران خط قرمز مشخص کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که حتی اکبر هاشمی رفسنجانی، که آیت‌اللهی میانه‌رو، محسوب می‌شود گفته است که  اسرائیل با یک بمب نابود می‌شود اما دنیای اسلام با توجه به وسعت آن در صورت حمله دچار چنین سرنوشتی نمی‌شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «حاکمان ایران، پیوسته هولوکاست را نفی می‌کنند و خواستار نابودی اسرائیل هستند؛ همانطور که آنها این هفته در مجمع عمومی سازمان ملل گفتند. اگر این است پرخاشگریِ ایرانِ بدون جنگ‌افزارهای هسته‌ای؛  آن وقت تصور کنید ایرانِ مجهز به جنگ‌‌افزارهای هسته‌ای را. چه کسی در خاورمیانه، اروپا، آمریکا یا هرکجای دیگر امنیت خواهد داشت.»

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com