وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

IMAGE634581724287160456 300x208 احمدی نژاد باید درمورد تعداد همراهان خود به نمایندگان پاسخ دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ‌نیازی نبود که رییس جمهور بخواهد برای حضور در یک نشست سالیانه ۱۲۰ نفر را با خود همراه کند و نمایندگان در اسرع وقت آیین‌نامه خارجی را مورد بازنگری قرار دهد.

جعفر قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برنامه‌های کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه بعد از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی برای بررسی در اختیار دارد که حمایت از صنایع پیشرو در فناوری و شرکت‌های دارای برند و حمایت از صنعت برق از جمله از طرح‌های دو فوریتی است.

وی همچنین در رابطه با همراهی ۱۲۰ نفر با احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک و اینکه آیا نمایندگان مجلس نظارتی بر همراهان احمدی‌نژاد داشته است یا خیر گفت: ضرورت نداشت که احمدی‌نژاد با این حجم همراه به نیویورک سفر کند و نمایندگان باید در آیین نامه سفرهای خارجی بازنگری انجام دهد تا دیگر شاهد این گونه اتفاقات در کشور نباشیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون نظارتی بر اینکه چه افرادی قرار است رییس جمهور را در این سفر همراهی کنند انجام نداده است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که به نام حمایت از تولید و سرمایه کار ایرانی لزومی نداشته رییس جمهور بودجه کشور را صرف میهمانان خود کند و بهتر بود این هزینه‌ها را به بخش‌های صنعتی واریز می‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بردن این همه همراه برای یک سخنرانی و آن هم در نشستی سالیانه توجیهی ندارد و رییس جمهور پس از بازگشت می‌بایست در این زمینه به نمایندگان پاسخ دهد.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com