وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

13910519000214 PhotoA واکنش احمدی نژاد به بازداشت جوانفکر در فرودگاه مهرآباد: موضوع را پیگیری خواهم کرد

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد از پیگیری مسئله دستگیری بازداشت علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و مشاور مطبوعاتی خود خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از دستگیری جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا گفت: بسیار متاسفم که در شرایطی که بسیاری از کشورها منتظر شنیدن نقطه نظرات ملت ایران بودند، چنین اخباری به گوش من می‌رسید.

وی افزود: می‌دانید که در سازمان ملل سخنرانی‌های خوب بسیاری انجام می‌شود اما بسیاری منتظر بودند تا نقطه نظرات ملت ایران را بشنوند و بسیاری از شبکه‌ها در این خصوص در حال ارائه تحلیل بودند.

رئیس جمهور ادامه داد: در آنجا دو طرف سخن خود را مطرح می‌کردند، یکی کشورهای مستقل که ایران به نمایندگی از آنها صحبت می‌کرد و از یک طرف هم نظام سرمایه‌داری که آمریکا نمایندگی آنها را بر عهده داشت.

احمدی نژاد گفت: در چنین شرایطی خبر دستگیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می‌رسد و در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد که من از این بابت متاسفم.

وی افزود: تاسف دیگر من به خاطر اتهام توهین به رهبری است که به طور حتم هیچ ایرانی چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیرد و من این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com