وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

1133 روزنامه دولت: چرا قالیباف را که دشمن شماره یک دولت است، در هنگام سفر احمدی نژاد به نیویورک، به تلویزیون دعوت کردید!؟

روزنامه ارگان دولت (ایران) در مطلبی با عنوان “سنگ تمام” به قلم “سعید یوسفی پور” نوشت:

علی اکبر جوانفکر مدیر عامل خبرگزاری ایرنا از جمله افرادی بود که برای همراهی با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در سفر اخیر به آمریکا درخواست ویزا شده بود اما دولت واشنگتن از صدور ویزا برای وی خودداری کرد.

قبل از این خبرگزاری فارس نوشت دولت برای سفر احمدی نژاد به نیویورک برای ۱۶۰ نفر درخواست ویزا کرده بود، اما دولت آمریکا برای ۲۰ نفر از جمله دو وزیر، ویزا صادر نکرد.

روزنامه ایران ادامه داد: در داخل کشور نیز مخالفین و دشمنان دولت، حین سفر رئیس جمهورشان به خط مقدم مقابله با استکبار جهانی در پشتیبانی از سفر وی در عقبه جبهه، سنگ تمام گذاشتند!

ایجاد شبهاتی درخصوص تعداد اطرافیان همراه با رئیس جمهور در این سفر و القای این شبهه که احمدی نژاد تعداد زیادی از افراد را با خود به امریکا برده و بیت المال را هدر داده تا آنجا توسط برخی مدعیان پایداری و اصولگرایی پیش رفت که منجر به شیطنت شبکه بی بی سی شد و حاشیه مهمی را در سفر رئیس جمهور رقم زد.

این روزنامه در بخش دیگری از مطلب خود اضافه کرد: حین سفر مهم رئیس جمهور، داخلی‌ها البته دسته گل‌های دیگری نیز به آب دادند. از تلاش چند باره آقازاده بهارستان‌نشین برای طرح مجدد سؤال از رئیس جمهور در مجلس که با امضای بیش از ۴۰ نماینده همراه شد تا سخنان همین آقازاده که در غیاب دکتر احمدی‌نژاد گفته وی برای یک لحظه هم نباید در مسند قدرت باقی بماند!

روزنامه ایران ادامه داد: سنگ تمام معاونت سیمای سازمان صدا و سیما در اهانت به رئیس جمهور با دعوت از محمد باقر قالیباف دشمن شماره یک دولت در برنامه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز خود حکایتی جدا دارد، شهردار تهران در این برنامه که در شب سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل پخش می‌شد به صراحت رئیس جمهور را دزد خطاب کرد و هر آنچه دل تنگش می‌خواست به وی نسبت داد. مجموعه این اقدامات نشان می‌دهد داخلی‌های مخالف رئیس جمهور نیز در این میان سنگ تمام گذاشتند.اما ما همچنان به امید آن روزی هستیم که همه به نفع انقلاب و در جهت سرافرازی آن سنگ تمام بگذاریم.

نويسنده:رضا غلامي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com