وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

لیدرهای اصلاحات که وی را به دلیل خوش خدمتی‌هایش فردی مستعد ارزیابی کردند، او را به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران دعوت کرده، و وی به عضویت این تشکل غیر قانونی که برساخته احزاب افراطی اصلاح‌طلب بود، درآمد. او در تمامی برنامه‌های غیرقانونی این تشکل اعم از تحصن و تجمع که به بهانه‌های واهی ترتیب می‌دادند به صورت فعال حضور داشته است.

 

وی پس از حضور فعال در برنامه‌ها و تحرکات جریان تجدیدنظرطلب و لیبرال و اطاعت‌پذیری و سرسپردگی خوبی که به نمایش گذاشته بود، به شدت نظر عناصر سرویس‌ جاسوسی شیطان بزرگ را جلب می‌کند و آن‌ها با دستوری که به سرپل‌های خود در داخل یعنی شیرین عبادی و شادی صدر می‌دهند، آن‌ها وظیفه جذب و نزدیک کردن وحیدمنش به خودشان را بر عهده می‌گیرند. در آبان ماه 1385 وحیدمنش به همراه 21 نفر دیگر از فمینیست‌ها و هم‌قطارانش در روزنامه‌های زنجیره‌ای که عضو انجمن غیر قانونی صنفی روزنامه‌نگاران بودند، با دعوتی که از سوی فرح کریمی (عضو سابق شورای ملی مقاومت گروهک تروریستی منافقین و عضو شوراي مركزي حزب چپ سبز هلند، حزب سبزها به مثابه حامي منافع اسرائيل در هلند شناخته مي‌شود، وی با حمایت این حزب به پارلمان هلند راه يافت.) صورت گرفته بود، با سر دستگی بهروز گران‌پایه به آمستردام سفر می‌کنند، و در آن‌جا دوره‌های براندازی نرم را می‌گذرانند. گفتنی است که پیش از این دیدار تعدادی از همین روزنامه‌نگاران که احتمالا وحیدمنش نیز در این جمع حضور داشته، طی سفری در اردیبهشت ماه 1385 به هلند با الیزابت چنی، دختر ديك چني و مسئول دفتر حمايت از دموكراسي و آزادي‌هاي مدني در وزارت خارجه آمريكا دیدار كرده بودند. آن‌ها در این سفر مقدمات و همچنین محتوای دروس آموزشی که باید در 6 ماه آینده برای دیگر روزنامه‌نگاران تدریس می‌شد را تعیین می‌کردند.

 

او در سال‌های دوم خرداد با رشدی که در دفتر تحکیم طیف علامه کرد با دبیر اسبق تحکیم، سعید حبیبی که از فعالان مارکسیست-لنینیست است ازدواج می‌کند. او پس از مدتی به دلایل نامعلوم از حبیبی جدا می‌شود. و هم اکنون حبیبی در آلمان و در کنار احزاب ضد دین مارکسیستی و چپ‌گرا روزگار می‌گذراند.

پروانه وحیدمنش

پروانه وحیدمنش درحال خوش گذرانی در آمریکا

 

وی پس از سفر به هلند و دیدارهایی که در آن‌جا با عناصر سازمان‌های جاسوسی انجام می‌دهد، به گروه‌های به اصطلاح صلح در خاورمیانه که با هدف براندازی نرم در کشورهای منطقه تشکیل شده‌اند، می‌پیوندد و در ایران به عنوان نماینده این گروه‌ها انتخاب می‌شود. وی موظف می‌شود تا اخبار به اصطلاح نقض حقوق بشر و زندانیان امنیتی در ایران را به سرعت برای رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب ارسال کند تا موجبات فشارهای بین‌المللی علیه نظام را فراهم آورد.

پروانه وحیدمنش و آذرتاش آذرنوش

پروانه وحیدمنش در کنار آذرتاش آذرنوش(مدیر بخش عربی دائرة المعارف بزرگ اسلامی به مدیریت موسوی بجنوردی)

 

وی در همین راستا به کمیته گزارشگران حقوق بشر که در پوشش فعالیت‌های حقوق بشری برای گروهک تروریستی منافقین جاسوسی می‌کرد می‌پیوندد. وی در این کمیته اهداف سازمان جاسوسی متبوعش را پیگیری می‌کرد و وظیفه ارسال اخبار برای دشمنان را بر عهده داشته است. از طریق وی کمیته گزارشگران به شادی صدر پیوند می‌خورد. او در این کمیته با آیدا سعادت آشنا شده و او را هم به عناصر ضد انقلاب و سازمان‌ جاسوسی سیا به عنوان فردی مستعد و قابل اعتماد معرفی می‌کند.

کمیته گزارشگران حقوق بشر

پروانه وحیدمنش با گروهک کمیته گزارشگران حقوق بشر دیدار با شادی صدر-بهاره هدایت(مرتبط با منافقین)-شیوا نظرآهاری(مرتبط با منافقین)-سعید کلانکی(مرتبط با منافقین)-کوهیار گوردزی(مرتبط با منافقین و آتئیست)-علی عبدی(مرتبط با منافقین)

 

وی که دیدگاه‌های فمینیستی دارد، پس از راه‌اندازی کمپین یک میلیون امضاء – بخوانید کمپین گسترش فحشا- در 5 شهریور 1385 به سرعت به این کمپین می‌پیوندد و از مبلغین و مروجین این به اصطلاح کمپین می‌شود.

 

وحیدمنش پس از تشکیل گروهک ماردان صلح ایران در تاریخ 13 آبان 1386 که توسط مینو مرتاضی لنگرودی همسر حبیب الله پیمان و با هدایت گروهک تروریستی منافقین راه‌اندازی شد، به این گروهک ملحق می‌شود. در زمان جنگ 22 روزه غزه در روز 25 دی 1387 با فراخوان این گروهک تعدادی از عناصر ضد انقلاب مقابل سفارت فلسطین تجمعی غیرقانونی برگزار می‌کنند که طی آن از مردم مظلوم فلسطین درخواست می‌کنند تا با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی صلح کنند! این درحالی بود که جنگ 22 روزه با حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان فلسطینی و خراب کردن خانه بر سر آن‌ها شروع شده بود. وحیدمنش به همراه دوست صمیمیش سعادت، ضمن حضور فعال در این تجمع غیرقانونی گزارش‌های خبری این تحرک ضد انقلاب را برای رسانه‌های بیگانه ارسال کرد.

پروانه وحیدمنش

پروانه وحیدمنش بر سر قبر فروغ فرخزاد

 

وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری نیز به ستاد موسوی می‌پیوندد. پس از انتخابات و در دوران فتنه ضمن شرکت در اغتشاشات و شورش‌های فرقه سبز اخبار و عکس‌های آشوب‌های خیابانی فتنه‌گران را برای بیگانگان ارسال می‌کرد. گروهک گزارشگران حقوق بشر در کوران فتنه با هدایت گروهک تروریستی منافقین لیست دروغین 72 کشته را جهت زنده نگهداشتن اغتشاشات خیابانی تهیه می‌کنند. وی نقش به سزایی در تولید این لیست و ارسال برای رسانه‌های ضدانقلاب داشت.

parvaneh-vahidmanesh1

پروانه وحیدمنش در کنار دوست آمریکاییش

 

پس از عملکرد خوب فرزندان ایران اسلامی در فضای مجازی اعضای این گروهک شناسایی شده و دستگیر می‌شوند. وحیدمنش نیز در جمع بازداشتی‌هاست. وی پس از قرار وثیقه و آزادی موقت از زندان به سرعت به همراه آیدا سعادت به سمت سرزمین آرزوهایشان، آمریکا فرار می‌کنند.

پروانه وحیدمنش

ذوق زدگی پروانه وحیدمنش پس از رسیدن به سرزمین آرزوهایش

 

وی در آمریکا به گروه محسن سازگارا می‌پیوندد و سازگارا او را به خانه آزادی که زیر مجموعه سازمان امنیتی سیا است می‌برد. وی در بخش حقوق بشر در ایران، مزد بگیر آمریکایی‌ها می‌شود. او در خانه آزادی به همراه مریم معمارصادقی، اکبر عطری، فاطمه حقیقت‌جو، فریبا داوودی‌مهاجر، علی افشاری به طراحی و توطئه علیه نظام اسلامی مشغول هستند. خانه آزادی یکی از مراکز و محافل اصلی تبلیغات برای آشوب و اغتشاش در روز 17 اسفند 1389 بود.

پرواونه وحیدمنش در خانه آزادی

پروانه وحیدمنش در خانه آزادی که توسط سازمان جاسوسی سیا مدیریت می‌شود

 

او همچنین به دعوت معمارصادقی به سایت توانا که به صورت رسمی زیر مجموعه وزارت خارجه آمریکا می‌باشد رفته و در بخش حقوق بشر این سایت در پوشش آموزش‌‌های حقوق بشری به کاربران ایرانی روش‌های جاسوسی و وطن فروشی را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

 

وی پس از آن‌که با عضویت در گروهک گزارشگران عمق ارادت ویژه خود را به گروهک تروریستی منافقین به نمایش گذاشته بود بار دیگر پس از ضربه‌ای که ارتش عراق در 19 فروردین 90 به این گروهک تروریستی زد او به همراه تعدادی دیگر از هم‌قطارانش به پاس خدمات این گروهک تروریستی در فراری دادنشان از کشور و همچنین گرفتن ویزا و اقامت در کشورهای اروپایی و آمریکایی، با دستور آمریکایی‌ها با انتشار نامه‌ای، از تروریست‌های خون آشامی چون منافقین حمایت کرده و آن‌ها را مظلوم خطاب کردند.

پروانه وحیدمنش و مریم معمار صادقی

پروانه وحیدمنش در کنار مریم معمارصادقی جاسوس سازمان سیا و مدیر سایت توانا

 

همسر سابق یک مارکسیست- لنینیست پس از فرار کردن به آمریکا آن‌چه را که بنا داشتند در 8 سال به اصطلاح اصلاحات و پس از آن در فتنه 88 در پوشش آزادی پیاده بکنند، در آمریکا پیدا کرده و در آن‌جا با برهنه شدن به منتهای آمال و آرزوی خود یعنی عریانی و مدل شدن برای اربابان آمریکایی، دست یافته است.

پروانه وحیدمنش

پروانه وحیدمنش برای اربابان آمریکایی و اسرائیلیش نقش مدل‌های تبلیغاتی را بازی می‌کند

 

وحیدمنش به دلیل بحران اقتصادی که همچون بهمن عظیمی بر سر آمریکایی‌ها فرود آمده است، برای امرار معاش روزانه خود در کشور آرزوهایش دچار مشکل شده بود، با خوش رقصی برای اسرائیل‌ها غاصب و وحشی اقدام به تهیه گزارشی مغرضانه از وضعیت جاسوسان رژیم جعلی صهیونیستی در پوشش گزارشی از وضعیت یهودیان در ایران کرد، تا ضمن ایجاد فشار تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی مزد خوبی از سرمایه‌داران حرامخوار صهیونیستی دریافت کند.  

پروانه وحیدمنش

پروانه وحیدمنش و دوره گردهای آمریکایی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com