وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ه گزارش انعکاس به نقل از مشرق،وی با بیان اینکه مهم‌ترین کاری که می‌تواند در زندگی انجام دهد، رأی‌دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری است، گفت: بهترین لحظات زندگی من، لحظاتی است که با باراک به سفرهای تبلیغاتی انتخاباتی می‌روم و در این سفرها، طعم غذاهای مختلف ایالت‌های آمریکا را می‌چشم!

میشل اوباما همچنین با هدف جمع‌آوری رأی بیشتر برای همسرش گفت: یک راز دیگری زندگی من که تا حالا آن را فاش نکرده بودم این است که من کلاس سوم دبستان را جهشی خواندم و مستقیم از کلاس دوم به کلاس چهارم رفتم!

این روزها، روی‌آوردن به امور سطحی و مضحک با هدف جابجایی آرا به نفع کاندیدای مطلوب هر یک از دو جناح دموکرات و جمهوری‌خواه، به روند رایج در تبلیغات انتخاباتی “باراک اوباما” و “میت” رامنی تبدیل شده است.

218812 462 تصاویر / همسر اوباما: باراک نباشد با سگم مي‌خوابم!!

218813 143 تصاویر / همسر اوباما: باراک نباشد با سگم مي‌خوابم!!

218814 776 تصاویر / همسر اوباما: باراک نباشد با سگم مي‌خوابم!!

218815 331 تصاویر / همسر اوباما: باراک نباشد با سگم مي‌خوابم!!

218816 486 تصاویر / همسر اوباما: باراک نباشد با سگم مي‌خوابم!!

218817 835 تصاویر / همسر اوباما: باراک نباشد با سگم مي‌خوابم!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com