وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


 سكوت فرقه ضاله بهائیت راجع به فیلم توهین آمیزدلیل بر بیطرف بودن این فرقه نیست هرچندكه بیطرف بودن هم دلیل برعدم حمایت ازتولیدكنندگان این فیلم نمیباشد.زیرایادمان باشدكه چندسال پیش به گزارش ایرنا وشیعه نیوز و.... یك نویسنده بهائی درمقاله ای سراسرتوهین آمیز:

، پیامبر اسلام (ص)را به عنوان فردی معرفی كرده است که "هزارو چهارصدسال پیش با دل مشغولیهای دیگری در دل صحرا میزیست و جز چارپایان همدمی نداشت. "(العیاذ بالله)



نویسنده این مقاله توهین آمیز سپس آموزه های پیامبر اسلام(ص) را عامل ترویج تروریسم دانست و مدعی شد:"مسلمانان خود را با تسلیم در برابر خواست خدا و شمشیر کشیدن بر ظالم و دفاع از مظلوم تصور میکنند. به همین منوال علت اینکه اکثر گروه های تروریستی جهان مسلمانانند اینست که روح آنچه که از آیین محمدی باقی مانده بستر مساعد تری نسبت به سایر ایدئولوژی ها برای رشد تفکرات تروریستی میسازد."


این بهائی هتاک سپس یهودیان را برتر از مسلمانان دانست و مدعی شد:"همانطور که سرنوشت مشابه فرزندان یک خانواده اتفاقی نیست، به همین منوال اینکه اکثر مسلمانان به کشورهای جهان سومی تعلق دارند و اینکه یهودیان با شمار کم مهمترین اهرم های اقتصادی و سیاسی دنیا را در اختیار دارند اتفاقی نیست. "


وی در ادامه مسلمان را تروریست خواند و از یهودیان چهره ای سختکوش و انسانی ترسیم کرد.
نویسنده هتاک این مقاله در پایان مسلمانان را کسانی دانست که صرفا در پی "دستورالعمل های شک بین رکعت های نماز یومیه و احکام مستحبات و مکروهات و نجاسات وغسل های مختلف و فرق آب کُر و جاری و آداب خلا رفتن " هستند.


توهینهای فرقه ضاله بهائیت به پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان در شرایطی صورت می گیرد که رهبران این فرقه ضاله همواره در تلاش هستند تا تصویر فرقه خود را به عنوان فرقه ای که برای همه ادیان احترام قائل است ترسیم کنند.پایان كلام اینكه یك باراشخاصی درزمان پیامبرگرامی اسلام ایشان رابه صورت هنرمندانه تمسخركردند.دستورآمدكه آنهااگربه پرده كعبه هم آویزان بودندامانشان ندهیدوآنهارابكشید.لذاخداخیلی پیامبرش رادوست داردوتحمل نمیكندكه كسی به رسولش توهین كندومطمئنم كه خداآنهارادرهمین دنیامجازات میكند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com