وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دیده بان: ایرج مصداقی متولد 9 آبان 1339 در تهران است. وی پیش از انقلاب ساکن آمریکا بوده و در همان جا به همکاری با کنفدراسیون محصلین و دانشجویان ایرانی می پردازد. کنفدراسیونی که از طیف‌های مختلف کمونیستی، اعم از جناح چپ جبهه ملی، حزب توده، سازمان مارکسیستی لننیستی طوفان و ... تشکیل شده بود.

به گزارش گروه مطالعات تروریسم موسسه راهبردی دیده بان - مصداقی که بنابر ادعای خود در همان دوران دارای گرایشات مذهبی بوده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همراه دیگر هم‌قطاران خود از آمریکا به ایران باز می‌گردد و به گروهک تروریستی منافقین می‌پیوندد.

royaei-mesdaghi-akhgar-abooei

از چپ به راست: محمود رویایی، ایرج مصداقی، مجتبی اخگر و مسعود ابویی

وی که هیچ نقشی در مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی نداشته است پس از ورود به ایران به عنوان سمپات سازمان منافقین خلق شروع به فعالیت می کند.
مسعود رجوی به عنوان سرکرده گروهک تروریستی منافقین با تکیه بر سراب هواداران فراوان سازمان، که در مقایسه با سایر گروهک های ضد انقلاب از تعداد بیشتری برخوردار بود، با صدور اولین اطلاعیه سیاسی – نظامی و اعلامیه برگزاری تظاهرات 30 خرداد 1360، دستور اکید صادر می کند تا همه طرفداران سازمان با سلاح سرد و گرم مانند تیغ موکت بری، چاقو، قمه، کاتر گوشت و پیچ گوشتی و غیره حضور یابند.

mesdaghi-royaei-akhgar

از چپ به راست: ایرج مصداقی، محمود رویایی، مجتبی اخگر

اما مردم که برای برقراری جمهوری اسلامی هزینه های بسیاری داده بودند خودخواهی التقاطیون، گروه های مارکسیست و ضدانقلاب و تازه به دوران رسیده هایی همچون ایرج مصداقی را برنتافند و به مقابله با حرکت های وحشیانه این گروهک تروریستی پرداختند. سرکرده منافقین که فکر نمی کرد اینچنین مورد خشم ملت واقع شده و تیرش به سنگ بخورد علت اصلی تظاهرات خونین 30 خرداد را واکنشی در قبال پایان آزادی ها و ورود به مرحله دیکتاتوری و اختناق معرفی کرد. رجوی وانمود کرد که قصد او فقط یک اعتراض ساده بوده است.

IrajMesdaghi

نیروهای مردمی و کمیته نوپای انقلاب اسلامی، با شروع حملات و کشتارها از سوی سازمان منافقین، اقدام به دستگیری اعضا و حامیان آنان می کنند. ضربات سنگین نیروهای مدافع انقلاب به این سازمان از جمله به هلاکت رساندن موسی خیابانی (نفر دوم سازمان منافقین)، موجب کینه ورزی بیش از پیش سران سازمان شد. سازمان منافقین از حدود هفده (17) هزار قربانی ترور در ایران، مسئول بیش از 12 هزار قربانی به خاک و خون کشیده شده در ایران است.
ایرج مصداقی نیز به عنوان یکی از اعضای همین سازمان در همان سال 1360 دستگیر می شود و به آنطور که ادعا کرده تا سال 1371 در زندان به سر برده است.
در حالی که مصداقی ادعای مقاومت در زندان های ایران را دارد، محمد کرمی یکی از جداشدگان این فرقه تروریستی، مصداقی را یکی از سست عنصرترین‌ها معرفی‌ می‌کند. کرمی ایرج مصداقی را اینچنین به مسعود رجوی تشبیه می‌کند: «این عنتر خوب از لوتی خودش یاد گرفته است که چگونه دست در خون داشته باشد. مسعود رجوی لوتی در زندان‌های اوین –کمیته مشترک–  قزلحصار در همکاری با عوامل ساواک در لو دادن و فروختن همرزمانش از هیچ چیز فروگذار نکرد از محمد حنیف نژاد و سعید محسن گرفته تا مارکسیست‌ها و مذهبی‌ها تا بتواند خودش را از اعدام نجات بدهد و چند صباحی بیشتر زنده بماند حالا عنتر او هم کار و خط لوتی خودش را رفته است. از قدیم گفته‌اند مال بد بیخ ریش صاحبش است.»

Iraj
وی پس از آزادی از زندان در سال 1373 توسط دوستان منافق خود به همراه همسر و فرزندش از کشور فرار کرده و به ترکیه می‌گریزد. سپس از ترکیه توسط گروهک تروریستی منافقین به اروپا منتقل شده و در سوئد مستقر می‌شود. اولین ماموریتی که از سوی گروهک به وی ابلاغ می‌شود راه‌اندازی انجمن‌هایی در سوئد است که وظیفه در دست گرفتن کاسه گدایی را بر عهده داشتند تا از هر سازمان یا فردی که توانستند برای تروریست‌های بالفطره منافقین خلق گدایی کنند.
مصداقی پس از خوش رقصی برای اربابان خود، با دستور رجوی‌ها به پاریس می‌رود و در بخش پشتیبانی شورای به اصطلاح ملی مقاومت، فعالیت‌های خصمانه و تروریستی خود را پی می‌گیرد.
پس از چندی مصداقی از سازمانی که دستش تا مرفق به خون مردم مظلوم و بی گناه ایران و عراق آغشته است ماموریت میاید تا هدایت و حمایت مالی به گروهک مادران خاوران را بر عهده می‌گیرد. این گروهک که بر ساخته فرقه تروریستی منافقین می‌باشد از این زمان به بعد با دستور او اقدام به تجمع، تبانی و اقدام علیه امنیت ملی می‌کنند. مصداقی که برای این تجمعات غیرقانونی نیازمند پوشش خبری بود به روزنامه‌نگارانی چون «س.ا»، ماموریت تولید خبر و ایجاد جو رسانه ای از این اقدامات غیرقانونی برای رسانه‌های بیگانه را می‌دهد.

3Aban90-Nesdaghi-Aslani-Baradaran-Azmayesh-oxford

3 آبان 90 دانشگاه آکسفورد انگلیس- مصطفی آزمایش(جاسوس سازمان امنیتی فرانسه و وکیل دراویش)-مهدی اصلانی(عضو منافقین)-ایرج مصداقی-منیره برادران(عضو منافقین)

پس از فتنه 88 و ایجاد گروهک غیر قانونی مادران عزادار پارک لاله، مصداقی دوباره فعال شده و وظیفه پیوند زدن دو گروهک پارک لاله و خاوران را بر عهده می‌گیرد. وی با همکاری گروهک تروریستی منافقین و خدیجه مقدم (کسی که پس از دستور صادق نقاش‌کار، عضو دیگر گروهک تروریستی منافقین، گروهک پارک لاله را راه‌اندازی و از کشور فرار کرد) اقدام به ایجاد شاخه‌های خارج از کشور گروهک غیر قانونی پارک لاله می کند.
ویژگی بارز ایرج مصداقی قصه گویی است. وی به واقع توانایی بالایی در سندسازی و تکمیل حلقات داستانی کتاب هایش دارد. ماجراهایی که با نوشتاری عاطفی و پر از احساسات انسانی همراه می شود تا از تروریست های خوبی که تاکنون 17 هزار ایرانی را به خاک و خون کشیده اند چهره ای مظلوم تصویر کند.
انسان های مظلومی! که وقتی فاطمه طالقانی 3 ساله را زنده زنده سوزاندند از ظن مصداقی ها و اصلانی ها و نقره کار ها جرمی مرتکب نشدند. گویی سوء تفاهمی پیش آمده و رفع شده است.

بگذریم...

Mesdaghi-lahiji

از چپ به راست: منیره برادران، رویا برومند، ایرج مصداقی، عبدالکریم لاهیجی(عضو ساواک ستم شاهی و عضو شورای ملی مقاومت)

مصداقی، سال گذشته از سوی یکی از بنیادهای مواجب بگیرِ تک اتاقی!، در گوشه ای از دانشگاه آکسفورد لوح تقدیر دریافت کرد. اساساً یکی از وظایف اینگونه بنیادهای اسمی!، آن است که هر از گاهی به نیابت از بنیادهای بزرگ آمریکایی و اروپایی یکی از خائنین، تروریست ها و مطرود شدگان ملت ایران را رسانه ای کنند. تا تروریست های دیروز بیش از گذشته در نقش امروز خود غرق شوند ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com