وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ماجرا اما از این قرار بود که ۲۶ شهریورماه حکم ابطال ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سعید مرتضوی به دیوان عدالت اداری ارسال شد تا اعلام شود حکم دیوان عدالت کشور اجرا شده است.

اما این حکم در حالی ابلاغ شده که حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال مصوبه هیات امنای صندوق تامین اجتماعی برای انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس صندوق تامین اجتماعی بوده در حالیکه به دلیل تغییر اساسنامه تامین اجتماعی، مرتضوی همچنان بر سمت خود باقی می ماند.

حالا اما بعد از آن که خیال سعید مرتضوی از ابقا در سازمان تامین اجتماعی آسوده شد،خبرها حاکی از این است رئیس سازمان تامین اجتماعی از برخی نمایندگان مجلس و رسانه هایی که برکناری وی از ریاست این سازمان را دنبال می کردند شکایت کرده است تا به این ترتیب از نمایندگان منتقدش انتقام بگیرد.

در جریان اعتراض برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی از سوی رئیس جمهور، مرتضوی از برخی نمایندگان مجلس که موضوع برکناری وی را به اشکال مختلف دنبال می کردند و یا در مصاحبه های خود علیه وی حرف زده بودند شکایت کرد.

مرتضوی علاوه بر نمایندگان مجلس از برخی رسانه هایی که اخبار مربوط به برکناری وی و درخواست و نظرات نمایندگان را منتشر کرده اند نیز شکایت کرده است تا به این ترتیب ماجرای انتصاب جنجالی سعید مرتضوی همچنان خبر ساز شود.

گفتنی است،اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بود که احمد توکلی به عنوان نماینده مجلس به رسانه ها اعلام کرد، به دلیل انتصاب سعید مرتضوی در پست ریاست سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده ایم.

اما این شکایت در آن روزها مسکوت ماند چرا که ماجرای استیضاح وزیر کار مطرح شد .استیضاحی که در دقیقه ۹۰ و با نامه حداد عادل به مجلس مبنی بر قول مساعد سعید مرتضوی برای برکناری و خبر احمد توکلی از قول شرف سعید مرتضوی برای استعفا ، منتفی شد.

نتیجه این قول اما این بود که مرتضوی همچنان بر صندلی ریاست صندوق تامین اجتماعی تکیه زد اما نمایندگان مجلس شکایت خود را دنبال کردند تا اینکه پرونده در دیوان عدالت مطرح و در کمیسیون تخصصی مورد بحث قرار گرفت.

سرانجام حجت الاسلام محمد جعفر منتظری – رئیس دیوان عدالت اداری کشور – اعلام کرد: حکم انتصاب “سعید مرتضوی” با رای هیئت عمومی دیوان عدالت ابطال شد و این بدان معنا بود که انتصاب آقای مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی خلاف قانون است.

بعد از آن دولتی ها دست به کار شدند و اساسنامه تامین اجتماعی را تغییر دادند و به این ترتیب نتیجه این شد که سعید مرتضوی در مقام مدیر عاملی باقی بماند .

جوان آنلاین

انعكاس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com