وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

64 دولت به دنبال تسویه حساب سیاسی است نعمتی: احمدی‌نژاد یک حالت گریز به جلو را از خود به نمایش گذاشت

نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس با تاکید بر اینکه دولت به دنبال تسویه حساب سیاسی است، گفت: آقای رئیس جمهور در نشست خبری امروز یک حالت گریز به جلو را از خود به نمایش گذاشت.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس که در مورد سخنان امروز محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در نشست خبری با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: به نظر من آقای احمدی‌نژاد یک حالت گریز به جلو را از خود به نمایش گذاشت و رؤسای دو قوه از رئیس مجلس گرفته تا قوه قضاییه را مورد تخریب قرار داد.

وی افزود: استنباط من این است که آقای رئیس‌جمهور می‌خواهد همه مشکلات را به گردن دیگران بیاندازد در صورتیکه ایشان رئیس‌جمهور و مسئول است.

نعمتی با انتقاد از اینکه رئیس‌جمهور در این نشست خبری هیچ برنامه‌ای برای حل مشکلات موجود کشور ارائه نداده است،‌ گفت: واقعاً در این نشست آقای رئیس‌جمهور چه برنامه‌ای برای مشکلات گرانی، تورم و ارز پیشنهاد کرد؛ آقای رئیس‌جمهور فقط دارد فرافکنی می‌کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید بیایید با هم باشیم گفت که آقای احمدی‌نژادچه زمانی با دیگران بوده که امروز مدعی است بیایید با هم باشیم؟ مجلس در بحث ارز نزدیک به ۱۱جلسه با مسئولان اقتصادی جلسه داشت اما اعضای کابینه اقتصادی دولت به کدامیک از این مسائل پایبند بوده‌اند؟

وی با تأکید بر اینکه دولت برای هیچکدام از مشکلات کشور برنامه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: دولت فقط به دنبال تسویه‌حساب سیاسی است.

نعمتی همچنین در ادامه به انتقاد رئیس‌جمهور از خبرگزاری فارس اشاره و تصریح کرد: اگر ما اعتقاد داریم که رسانه به عنوان آینه تمام نمای ما هستند باید انتقادات را نیز بپذیریم نه اینکه هر جا رسانه‌ای از ما حمایت کرد بگوییم آن رسانه خوب است، و اگر هم آن رسانه از ما نقد کرد، به تخریب آن بپردازیم.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com