وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پارازیت ها هیچ تاثیری بر سلامتی افراد ندارند . این گزارش بار دیگر دروغ های رادیوفردا مبنی بر بیماری زا بودن و یا سرطان زا بودن پارازیت ها را آشکار کرد تا رسوایی جدیدی برای این رسانه به بار آید .
به گزارش رادیودیروز تا کنون بار ها از سوی رادیوفردا اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای از امواج و پارازیت هایی استفاده می کند که برای سلامتی افراد جامعه مضر است و حتی رادیوفردا اعلام کرده است که این پارازیت ها با افزایش شیوع سرطان ارتباط مستقیم دارند .

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

چندی پیش هم رادیودیروز در گزارشی تحت عنوان " کارشناسان غیر کارشناس رادیوفردا " به بررسی این موضوع پرداخته بود که طی آن به مصاحبه ی رادیوفردا با یک پزشک عمومی در مورد سرطان زا بودن پارازیت ها هم اشاره شد .
اما اخیرا سازمان جهانی بهداشت ( WHO ) طی گزارشی که بر اساس تحقیقات و پژوهش های علمی و کارشناسی معتبر تهیه شده است ، اعلام کرد که هیچ ارتباطی بین شیوع سرطان یا هر گونه بیماری دیگر با امواج پارازیتی وجود ندارد .
این گزارش بار دیگر رسوایی و افتضاح جدیدی برای رادیوفردا و سایر رسانه های غربی به بار آورد و البته بار دیگر دروغ گویی این رسانه ی آمریکایی را نشان داد .
جالب اینجاست که این رسانه با کمال وقاحت و پررویی در لابلای اخبار و گزارش های خود از جملات و تیزر های تبلیغاتی کوتاهی استفاده می کند که طی آنها ژست بی طرفی و یا آزادی بیان و بیان واقعیت ها به خود می گیرد و حتی پیشاپیش از اعتماد مخاطبین خود به رادیوفردا هم تشکر می کند !
به عنوان مثال در انتهای یک گزارش خود چنین می گوید : « از اینکه رادیوفردا را انتخاب کردید و به ما اعتماد دارید متشکریم (!) »
حال با وجود چنین اتفاقاتی و چنین رسوایی هایی معلوم نیست آیا رادیوفردا از به کار بردن این جملات شرم می کند یا نه ؟!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com