وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

makarem انتقاد شدید آیت‌الله‌ مکارم‌ ازاظهارات ‌احمدی‌نژاد/ مشکلات را متوجه خارجی ها یا گروههای داخلی نکنیمانعکاس: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: اگر یک دولت اشکالات خود را متوجه احزاب، گروه‌ها و دیگران کرده و مشکلات را توجیه کند و مسئولیت آن را نپذیرد موجب می‌شود که مردم از دولت فاصله بگیرند.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری دولتی فارس، حضرت آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز، در جلسه درس خارج خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به اینکه نباید معایب و مشکلات را متوجه دیگران قرار داد، گفت:‌ اگر یک دولت اشکالات خود را متوجه احزاب، گروه‌ها و دیگران کرده و مشکلات را توجیه کند موجب می‌شود که مردم از دولت فاصله بگیرند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان در کنار نقاط قوت باید نقاط ضعف را هم قبول کنند افزود: اگر مشکلات موجود را متوجه خارجی‌ها و یا گروه‌های داخلی دانسته و مسئولیت مشکلات پذیرفته نشود، این مسئله باعث می‌شود که در مردم نارضایتی عمومی ایجاد شود.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه بروز مشکلات اقتصادی در جامعه موجب عصبانیت مردم می‌شود افزود:‌ دولت، مردم، تولیدکنندگان و کسبه در بروز مشکلات سهمی دارند ولی باید همه در کنار هم نسبت به همفکری اهتمام داشته و برای حل مشکلات تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از فعالیت‌ها با هدف جمع‌آوری رأی انجام می‌شود، گفت: کارهایی که با هدف جلب آرا در انتخابات صورت گیرد از اخلاص به دور بوده و موجب پیشرفت نمی‌شود.آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی بیان داشت: باید مشکلات کشور با اخلاص و با هدف خدمت به مردم حل شود و این سخن که بگوییم عیبی ندارد نادرست است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌چینی‌های استکبار و دشمنان در افغانستان، عراق، پاکستان و سوریه اظهار کرد:‌ سران استکبار در هر کشوری که وارد شدند خرابی و ویرانی بر جای گذاشتند، چرا کشورهای استکباری سرنوشت سوریه را به خودشان واگذار نمی‌کنند؟

این مرجع تقلید گفت: مردم سوریه باید خودشان سرنوشت کشورشان را رقم بزنند و مشکل این کشور فقط به دست مردم آن حل می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ نباید کشورهایی همچون ترکیه، عربستان و قطر با همکاری کشورهای غربی در سوریه ایجاد اخلال کنند کارنامه دولتمردان ترکیه در وضعیت کشور سوریه از همه سیاه‌تر است و برخی از سران این کشور گفته بودند که ایران، روسیه و چین در تاریخ شرمنده می‌شوند.

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی خطاب به سران کشور ترکیه گفت: شما که دست در دستان رژیم غاصب اسرائیل گذاشته‌اید و برای کشتار مردم بی‌گناه تروریست به سوریه اعزام می‌کنید، در تاریخ رسوا خواهید شد.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com