وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.

پس از شروع فتنه 88 جریان معاند و ضد انقلاب فتنه به این نتیجه رسید که برای جنگ روانی علیه نظام اسلامی اقدام به راه‌اندازی رسانه‌هایی در فضای مجازی کرد. در سلسله مطالبی قصد آن داریم تا رسانه‌های فتنه‌گر و دروغ‌گو را بهتر بشناسیم. در اولین شماره به سایت جرس ارگان ماسونی حلقه لندن می‌پردازیم.



پس از شروع فتنه در سال 88 این جریان به دلیل آن‌که نیاز به پشتیبانی خبری و مظلوم‌نمایی و ایجاد جنگ روانی علیه نظام را به شدت مورد احتیاج می‌دید، با هدایت دستگاه‌های جاسوسی دشمن اقدام به راه‌اندازی قارچ‌گونه رسانه‌های خبری کردند. این رسانه‌ها که پس از راه‌اندازی به سرعت توسط شبکه عنکبوتی دشمن مورد پشتیبانی قرار می‌گرفت تا به سرعت جایگاه خود را در بین مخاطبان در فضای مجازی باز کند.



یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.





ابراهیم نبوی طنز نویس روزنامه‌های زنجیره‌ای و رسانه‌های ضدانقلاب و مزد بگیر سازمان جاسوسی هلند


بنابر اعترافات گردانندگان، این سایت از خارج از کشور و از لندن به روز می‌شود، جالب‌تر آن‌جا است که هدف فعالیت این سایت را همان اهداف فتنه معرفی می‌کند و در واقع از خارج از کشور برای فتنه‌گران داخل نسخه می‌پیچد.


این سایت که بنا بود تلویزیون اینترنتی و ماهواره‌ای نیز به عنوان فازهای دوم و سوم کار خود، راه بیاندازد ولی به دلیل عملکرد ضعیف این سایت و بحران اقتصادی که گریبان اروپاییان را گرفته است و سرویس‌ جاسوسی انگلیس پول اضافه‌ای ندارد که به این مواجب بگیران بدهد، راه‌اندازی تلویزیون برای همیشه از دستور کار این فتنه‌گران مزد بگیر خارج شد.





رجبعلی مزروعی در نشست گروهک تروریستی چریک‌های فدایی خلق


گردانندگان اصلی این سایت که هرکدام در یک کشور اروپایی و آمریکایی زندگی می‌کنند عبارتند از: محسن کدیور (از روحانی‌نماهای فراری از کشور و ساکن آمریکا و از مواجب بگیران سرویس جاسوسی آمریکا سیا و برادر زن اول مهاجرانی)، عطاالله مهاجرانی (وزیر ارشاد دولت خاتمی و فتنه‌گر فراری از کشور و ساکن لندن و از مواجب بگیران سرویس جاسوسی انگلیس ام.آی.6 و از تحلیلگران بنگاه خبر پراکنی شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی)، ابراهیم نبوی (طنز نویس روزنامه‌های زنجیره‌ای و فتنه‌گر فراری از کشور، تئوریسین درازگوش تراوا، ساکن بروکسل، وی مواجب بگیر سرویس جاسوسی هلند می‌باشد) و رجبعلی مزروعی (نماینده افراطی دوره ششم مجلس شورای اسلامی، ساکن بروکسل و از امضا کنندگان نامه جام‌ زهر به مقام معظم رهبری و از بازیگران فیلم موهن شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، وی از مواجب بگیران سرویس جاسوسی انگلیس ام.آی.6 می‌باشد.)





عطاالله مهاجرانی به همراه همسر اولش جمیله کدیور


دبیر سرویس زنان این سایت آیدا قجر (مواجب بگیر سرویس جاسوسی فرانسه دی.اس.تی) می‌باشد. او در این سایت تلاش می‌کند تا به هر نحو ممکن این مطلب را به مخاطب القا کند که حقوق زنان در جمهوری اسلامی ضایع می‌شود.



محسن کدیور جاسوس سازمان سیا


دبیر سرویس جانباختگان فتنه 88 و زندانیان امنیتی نیز مژگان مدرس علوم می‌باشد. در وایل راه‌اندازی سایت جرس مسیح علی‌نژاد دبیری این بخش را بر عهده داشت، وی با نوشتن هر گزارش یا یک مصاحبه در سایت 100 دلار از گردانندگان دریافت می‌کرد و در انگلیس و آمریکا روزگار می‌گذراند. اما در همان موقع مدرس علوم بابت هریک شانتاژ علیه نظام 50 دلار دریافت می‌کرد، مسئولین سایت که بحران مالی را مشاهده کرده بودند، لاجرم علی‌نژاد را کنار گذاشته و مدرس علوم جایگزین وی شد. او در مصاحبه‌های خود تلاش می‌کند تا آن‌چه را سرویس جاسوسی از وی خواسته است در دهان مصاحبه شونده گذاشته و اهداف شوم خود را پیش ببرد.




مسیح علی‌نژاد در کنار اکبر گنجی در تجمع منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در آمریکا


بخش سیاسی سایت نیز به صورت شورایی اداره می‌شود. احتمال دارد به این دلیل به صورت شورایی اداره می‌شود که بعضی از عناصر دستگاه جاسوسی انگلیس نیز باید در این شورا حضور داشته باشند.



این سایت پس از عملکرد بسیار ضعیف و افت مخاطب شدید و همچنین عدم کمک مالی از ناحیه نهاد جاسوسی انگلیس، گردانندگان سایت به دریوزگی افتاده و طی یک بیانیه‌ای که در سایت خود منتشر کردند از مردم درخواست کمک مالی کردند. این کار عاقبت تمامی عناصر اپوزوسیون در خارج از کشور است. سلطنت‌طلب‌ها و برخی گروهک‌های دیگر از ابتدای انقلاب و حدود سی و اندی سال است که شغلشان گدایی از مردم است و در طول سالیان متمادی نیز با بی‌توجهی مردم به عناصر اپوزوسیون اعم از سلطنت‌طلب و منافق و غیره مواجه شده‌اند.



اما این اشک‌ تمساح ریختن‌ها نیز باعث نشد تا مردم فریب این بازی پیش پا افتاده را بخورند و ارگان رسمی حلقه ماسونی لندن دوباره مورد تفقد سرویس جاسوسی انگلیس قرار گرفت.



اما این کاسه گدایی به دست گرفتن‌ گردانندگان سایت جرس مورد تمسخر عناصر ضد انقلاب نیز قرار گرفت، یکی از عناصر اپوزوسیون در مطلبی با طرح این مطلب که هزینه دریافت «هاست» از یک شرکت معتبر سالیانه 500 دلار و «دامین» هم سالیانه 12 دلار می‌باشد، وی این‌طور ادامه می‌دهد که پس اعضای شورای هماهنگی راه سبز امید اضافه خرج‌هایی دارند که ما از آن بی‌اطلاعیم. سایت خودنویس که توسط نیک‌آهنگ‌ کوثر (کاریکاتوریست ضد انقلاب) اداره می‌شود نیز در مطلبی از مسئولین سایت راجع به منابع مالی سایت جرس سئوال می‌کند و مهاجرانی را اینچنین به باد انتقاد می‌گیرد:« بعید می‌دانم پس انداز حقوق کارمندی حتی وزارت و وکالت بتواند هزینه زندگی‌ و تحصیل فرزندان ایشان در بلاد کفر را تامین کند.» وی در ادامه به مزروعی را با طرح این سئوال که آیا هنوز از پول حاصل از فروش باغ پسته کذائی در خارج از کشور امرار معاش می‌کنید؟ به باد انتقاد می‌گیرد و سایت جرس را رسما به عنوان مواجب بگیر انگلیس خبیث معرفی می‌کند.



  دیده بان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com