وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هدفمندکردن نامناسب نیز بر عامل اول اضافه شده و ضمن افزایش هزینه های تولید کننده و فشار برای ایجاد تورم طرف عرضه، با تامین بخش عمده ای از هزینه های توزیع پول از محلی غیر از اصلاح قیمت ها به افزایش بیشتر نقدینگی و تورم بیشتر انجامیده است. آمارها به وضوح نشان می دهد، بنابر سابقه تاریخی اقتصاد کشور، بدون وجود بهانه تحریم نیز وضعیت فعلی متلاطم بازار ارز – یا بازارهای احتمالی دیگر – دور از انتظار نبوده است.

اما گذشته، گذشته است، آنچه که باید دولت و مدیریت اقتصادی به آن بیاندیشند، عاقبت وضعیت اقتصادی کشور با توجه به شرایط موجود است. با جهش نرخ ارز، تورم وارداتی اوج خواهد گرفت و در ماه های آتی تورم ممکن است عواقب خطرناکی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

27271 194 آقای احمدی نژاد! با صدبرگ ندامتنامه نیز حساب اشتباهات شما پاک نخواهد شد

تجربه تلخ تعدیل اول (جهش ارزی نرخ بازار تا ۴۹.۴ و جهش تورمی همزمان به ۵۳ درصد) منجر به فشار شدید اقتصادی و شکست آن طرح شد. جهش کنونی ارز که نسبت به سال گذشته بالای ۵۰ درصد است، در صورت تثبیت، می تواند همان الگو را دنبال کند و حتی عواقب خطرناک تری را در پی داشته باشد. احمدی نژاد، شمس الدین حسینی و سایر اعضای تیم اقتصادی دولت باید از چنگ زدن به بهانه تحریم دست برداشته و ضمن سفت کردن کمر بندها، برای مدیریت شرایط آتی آماده باشند.

آقای احمدی نژاد باید به خاطر داشته باشد که در وضعیت خطرناک اقتصادی، کسی از ایشان خداحافظی یک خطی را قبول نمی کند و با صد برگ ندامتنامه نوشتن نیز حساب اشتباهات خطرناک ایشان پاک نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com