وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

“رضا پهلوی” که به تعبیر”سعید سکویی” از طرفدران پر و پا قرص سلطنت طلب یک نوع مواد مخدر نامیده می شود که دیگران را معتاد خود کرده اما درمانشان نمی کند، چندی است با پیگیری یک پروژه جدید قصد قدرت نمایی بر دیگر افراد اپوزیسیون دارد که با مقاومت و رویگردانی آنان مواجه شده است.

از سویی دیگر “امیر فخرآور” که از هر فرصتی برای امتیاز گرفتن و مطرح شدن استفاده می کند ، در حالی که تا قبل از آن بارها به همراه خواهرش “مه لقا فخرآور ” با فحاشی به پهلوی ها آنان را خائن معرفی می کرد این بار تصمیم گرفته با نزدیک شدن به این خانواده ثروتمند شده از پولهای مردم ایران کیسه ای نیز برای خود بدوزد.

در همین راستا  “امیر فخرآور ” در پست  جدید وبلاگش با حمله به “سیامک دهقان پور” مجری برنامه افق صدای امریکا وی را عامل اصلی اخراج “کامبیز حسینی” مجری مساله دار برنامه پارازیت و ” جمشید چالنگی ” از تهیه کنندگان قدیمی برنامه تفسیر خبر صدای امریکا معرفی می کند.

“حسینی “و “چالنگی ” در طی ماههای گذشته در  تصفیه حسابهای مافیایی و باندی داخلی از صدای امریکا اخراج می شوند و سیامک دهقان پور اینچنین نفوذش را به رخ رقبایش می کشد.

امیر فخر آور که پادویی اصلیش در خدمت به صهیونیست هاست اما ناراضی و عصبانی تر از گذشته ، مصاحبه دهقانپور با تنظیم کنندگان طرح جدید و مضحک، رقیب خاندان پهلوی در فریفتن اپوزیسیون، لوگوی آنان را دزدی از جماعت همجنسبازان می داند.

وی با حمله به صدای امریکا دست اندارکاران آن را حیوانات جنگلی می نامد که بی شرمانه برای موازی سازی با منشور دار و دسته پهلوی توطئه و تلاش می کنند !

طرح نافرجام ربع پهلوی که توسط خودش ، مادرش و چند تن از فسیل های سلطنت طلب نوشته شده باعث آن شد که فخرآور با انداختن شکست آن گردن مجموعه هایی چون صدای امریکا آنان را مسبب تحقیر و توهین اپوزیسیون بنامد و در عین حال ادعا کند طرح رقیب یعنی منشور ۹۱ با امضای محدودی از پرسنل صدای آمریکا، مهمانان ثابت صدای آمریکا و خانواده هایشان شکل گرفته است.

هنوز از سوی دست اندرکاران صدای امریکا و سیامک دهقانپور در این خصوص واکنشی نشان داده نشده اما به نظر می رسد در روزهای آینده درگیری از بابت این طرح های سیاه فرجام که برای اعمال قدرت یک جریان بر دیگر  جریانهاست ،بیشتر از پیش گریبان اپوزیسیون بی خاصیت را بفشارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com