وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روز گذشته شبکه عربی صهیونیستی العربیه مدعی شد اسناد سرّی امنیتی را از دولت سوریه بدست آورده که نشان دهنده همکاری و کمک نظامی جمهوری اسلامی ایران را به دولت بشار اسد است.
سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.

 

 دیگر گاف بسیار مضحک العربیه در جعل آرم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. جاعل بی سواد شبکه مذکور حتی به این نکته دقت نکرده که آرمی را که در سربرگ نامه ارسالی از سوی سپاه قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به بشار اسد قرار داده است آرم ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران است نه سپاه قدس!
جالب اینجاست که این نامه به زبان فارسی و انگلیسی برای اسد ارسال شده است! و زحمت ترجمه عربی آن را سایت العربیه کشیده است و در سایت خود قرار داده است. از دیگر نکات قابل توجه این نامه نداشتن سربرگ و تاریخ و شماره و همچنین امضای جعلی آن در انتهای برگه است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com