وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی اقدام به برگزاری جشنواره ای با نام جشن عروسکها نمودند. تشابه نگاه فرهنگی مسئولان شهرداری تهران نشان از سیاسی بودن انتقادات وارده از سوی بسیاری از نهاد های فرهنگی در مواجهه با سیاست های فرهنگی دولت دهم و گلایه از عدم پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در برنامه های مجموعه های تحت نظرشان نیز می باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی اقدام به برگزاری جشنواره ای با نام جشن عروسکها نمودند.

این مراسم که در روزهای 14 و 15 مهرماه در محل تئاتر شهر به مناسبت روز جهانی کودک برگزار می گردد حامل پیام روشنی از نگاه فرهنگی مسئولان اجرا کننده و انتقادات این افراد به سیاست های فرهنگی دولت می باشد.

تشابه نگاه فرهنگی مسئولان شهرداری تهران و وزارت ارشاد نشان از سیاسی بودن انتقادات وارده از سوی بسیاری از نهاد های فرهنگی در مواجهه با سیاست های فرهنگی دولت دهم و گلایه از عدم پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در برنامه های مجموعه های تحت نظرشان نیز می باشد.


کارگاه ساخت عروسک، وضعیت بد پوشش عروسک گردانان، حرکات موزون کودکان[دختران نوجوان] با آهنگ و ... خود نمونه ای روشن از نگاه این اردوگاه فرهنگی به این عرصه مظلوم می باشد.

 

در همین خصوص هفته گذشته رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری مهر با موضوع رهنمودهاي مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ و عملكرد دولت دراين زمينه می گوید:  در زمينه فرهنگي هم بايد بگويم كه ما هم نگران مسائل فرهنگي هستيم. انقلاب ما يك انقلاب فرهنگي بود و آنچه كه مقام معظم رهبري به ما رهنمود دادند، همان است كه در كارگروه‌هاي فرهنگي تصويب و آن را دنبال كرده‌ايم. من فكر مي‌كنم در بحث‌هاي فرهنگي مهم‌ترين مساله رويكردهاي ماست. آيا ملت ما ملتي بي‌فرهنگ است؟ چنين نيست، تاريخ مي‌گويد كه ملت ما بافرهنگ‌ترين است و مردم ما خودشان توانسته‌اند عناصر ممتاز و درخشان فرهنگ خود را حفظ كنند. ملت ما اسلام، توحيد، انسانيت، پاكي و سنت‌هاي متعالي را پذيرفته و پاي آن ايستاده است.

 

 

 

رييس‌جمهور گفت: برخي وقتي سخن از فرهنگ مي‌گويند گويا متهم اصلي در اين زمينه مردمند، در حالي مردم ما مدعي هستند. اگر كوتاهي هست بايد از مراكز فرهنگي مانند وزارت ارشاد، سازمان تبليغات، صداوسيما، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها پرسيد.









نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com