وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:

 * جمعی از عناصر جریان اصلاحات با جمع آوری امضاء برای درخواست راهپیمایی علیه سیاست های اقتصادی دولت را داشته و قصد دارند که از آب گل آلود به وجود آمده برای خود ماهی گرفته تا که آبروی از دست رفته خود را بتوانند دوباره برگردانند. این درخواست با محوریت مهدی خزعلی و جمعی از اعضای تشکل مجهول جبهه آزادی در حال پیگیری می باشد.

* درپی شکایت یک شرکت تبلیغاتی از یکی از نمایندگان مجلس هشتم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که کاندیدای انتخابات مجلس نهم نیز بوده است وی توسط یکی از شعب دادگاه شهرستان حوزه انتخابیه محکوم به پرداخت بدهکاری خود به این شرکت تبلیغاتی شد.

* به دنبال ناآرامی های هفته گذشته بازار تهران و نوسانات غیرطبیعی بازار ارز و سکه با خبر شدیم که آقازاده یکی از مراجع خود خوانده قم در محافل مختلفی نتوانسته است خوشحالی خود را از مشکلات به وجود آمده پنهان نماید. این آقازاده که پل ارتباطی پدرش با سران و عناصر فتنه سال 88 می باشد بارها خرسندی خود را از نابسامانی بازار بیان نموده است.

* با خبر شدیم که شهرداری یکی از شهرهای مرکزی مازنداران اخیراً در اقدامی عجیب یک دستگاه خودرو مگان به فرمانداری آن شهر اهدا نموده است.  خرید خودروی مگان و تحویل به فرمانداری در شرایطی صورت گرفته که شهرداری این شهر در سال نود نیز یکدستگاه پژو پارس و سال هشتاد و نه هم یکدستگاه سمند از جیب شهروندان به فرمانداری اختصاص داده است.

* بنابر پیگیری های خبرنگار پایگاه 598 با گذشت بیش از چهار سال از آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان 14 شهید به خاک سپرده شده در کوه خضر نبی استان قم این پروژه به صورت کاملا لاک پشتی در حال تکمیل شده است. با توجه به حجم بالای زائران و حضور گسترده مردم قم برای زیارت قبور این شهدا انجام پروژه کوچکی چون ساخت یادمان شهدای گمنام قم آن هم یا گذشت بیش از چهار سال در نوع خود قابل تامل می باشد.

* اخیراً  یکی از مفسدان  اقتصادی توسط نیروهای امنیتی در یکی از استان های غربی کشور بازداشت شده است. این در حالی است که در سال گذشته چندین مفسداقتصادی دیگر نیز در این استان بازداشت و تحت پیگیرد قرار گرفته اند.

* اساتید حوزه علمیه یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی در اقدامی تامل برانگیز مانع از اکران مستندی در خصوص وقایع فتنه سال 88 و نقش مهدی هاشمی در آن شده است. لازم به ذکر است که مقرر شده بود که این مستند در یکی از نمایشگاه های دفاع مقدس آن شهرستان منتشر شود.

 

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.

 

مطالب مرتبط

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com