وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی پس از اتمام دوران دبیرستان خود و پشت سر گذاشتن کنکور در سال 1375 در رشته کارشناسی نقاشی در دانشکده هنر و معماری مشغول به تحصیل می‌شود. دوران تحصیل او در دانشگاه مقارن با دوره دوم خرداد می‌شود و از آن‌جا که دیدگاه وی به جناح چپ وقت و اصلاح‌طلب‌های آینده نزدیک بود و همین باعث اختلاف و ناهماهنگی او با مدیران مدرسه فرهنگ شده بود، لذا در سال 1376 به ستاد خاتمی می‌پیوندد و از تبلیغ کنندگان وی می‌شود.

تالار حافظیه روز جوان

تالار حافظیه کاخ سعدآباد-روز جوان- اردیبهشت 1382

پس از به پیروزی رسیدن خاتمی و راه اندازی جشنواره نشریات دانشجویی برای حمایت و مطرح کردن دانشجویان افراطی دفتر تحکیم وی در دوره دوم این جشنواره در سال 77 رتبه دوم را کسب می‌کند.

هادی حیدری در کنار معین

حنیف مزروعی(فتنه‌گر فراری و ساکن بروکسل)-هادی حیدری-آرش غفوری(فتنه‌گر فراری و ساکن آمریکا)-مصطفی معین

 

حیدری در سال 1378 با راه‌اندازی فتنه 18 تیر توسط اصلاح‌طلبان به جمع دانشجویان برانداز می‌پیوندد. در همین سال او به دلیل خوش خدمتی‌هایش به تجدیدنظرطلبان به عنوان داور بخش کاریکاتور سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی انتخاب می‌شود.

شورای مرکزی مشارکت

دومین دوره شورای مرکزی حزب منحله و غیرقانونی مشارکت- تابستان 1382-هادی حیدری در قامت دبیری شورای مرکزی

در همین سال نیز به عنوان دبیر سرویس طرح و کاریکاتور ارگان رسمی حزب منحله مشارکت یعنی روزنامه‌ زنجیره‌ای مشارکت انتخاب می‌شود.

ابطحی-بورقانی-خاتمی-هادی حیدری

محمدعلی ابطحی-احمد بورقانی-محمدرضا خاتمی-هادی حیدری-پناه فرهادبهمن(گزارشگر شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی)-سال 85

پس از تعطیلی روزنامه مشارکت روزنامه نوروز(به مدیر مسئولی محسن میردامادی) به ارگان رسمی حزب منحله و افراطی مشارکت تبدیل شد که حیدری در این روزنامه نیز دبیری سرویس طرح و کاریکاتور را در سال‎های 1379 و 1380 برعهده داشت.

محمد علی ابطحی-هادی حیدری

محمدعلی ابطحی(از محکومان فتنه 88)- هادی حیدری- 11مهر 1389

تعبیر روزنامه‌های زنجیره‌ای به آن جهت استفاده می‌شود که تمامی روزنامه‌های متعلق به جریان به اصطلاح اصلاح‌طلب از یک مرکز واحد اداره و مدیریت می‌شدند و می‌شوند، هادی حیدری نیز در دوران دوم خرداد علاوه بر دبیری سرویس‌های طرح و کاریکاتور روزنامه‌های فوق الذکر، وی با روزنامه‌های زنجیره‌ای دیگر چون: جامعه(به مدیر مسئولی حمیدرضا جلایی‌پور)، نشاط(به مدیر مسئولی لطیف صفری)، عصر آزادگان(به مدیر مسئولی غفور گرشاسبی)، آفتاب امروز(به مدیر مسئولی فریدون عموزاده خلیلی)، یاس نو(محمد نعیمی‌پور) و هفته‌نامه عصر ما(ارگان رسمی سازمان مجاهدین انقلاب) به عنوان کاریکاتوریست همکاری می‌کرد.

هادی حیدری در کنار کروبی

هادی حیدری در حال نشان دادن کاریکاتور خاتمی به کروبی-دفتر روزنامه اعتماد ملی

همکاری‌ حیدری با روزنامه‌های زنجیره‌ای حتی با توقیف مطبوعاتی که به دلیل جرایم امنیتی از انتشارشان جلوگیری شده بود متوقف نشد بلکه در سال 1382 مدیر هنری روزنامه وقایع اتفاقیه(به مدیر مسئولی مصطفی خانزادی) می‌شود وسپس به عنوان دبیر سرویس طرح و کاریکاتور روزنامه اقبال در سال‌های 1383 و 1384 می‌شود. از سال 1384 تا سال 1388 نیز به عنوان دبیر سرویس کاریکاتور ارگان رسمی حزب غیرقانونی اعتماد ملی انتخاب می‌شود و از همان‌جا ارتباط صمیمانه‌ای با مسیح علی‌نژاد برقرار می‌کند.

هادی حیدری در دفتر روزنامه اعتماد ملی

وحید پوراستاد(کارمند رادیو فردا رسانه رسمی سازمان جاسوسی سیا)-هادی حیدری-مسیح علی‌نژاد-کسری نوری- تابستان 86-دفتر روزنامه اعتماد ملی

وی همچون دوست صمیمیش علی‌نژاد از جمله افرادی بود که کباب کروبی را خورد اما به موسوی رای داد. وی که نفوذی حزب منحله وغیرقانونی مشارکت در روزنامه اعتماد ملی بود تا بتوانند کروبی و حزبش را در راستای اهداف خودشان راه ببرند.

هادی حیدری در کنار موسوی

هادی حیدری در کنار موسوی

هادی حیدری در کنار مسیح علی نژاد

هادی حیدری در کنار مسیح علی‌نژاد-خیابان حجاب-سخنرانی موسوی

 

در کارنامه او در دوران اصلاحات دبیری شورای مرکزی حزب منحله مشارکت نیز دیده می‌شود. او در سال 1383 نیز کتابی درباره بیان کاریکاتورهای اصلاحات با همکاری یکی از انتشارات‌هایی که کتاب‌های روشنفکران برانداز را چاپ می‌کند، منتشر کرد.

دیدار با خاتمی

محمداسماعیل صحابه تبریزی-هادی حیدری-سعید شریعتی-ابطحی-محمدرضا جلایی‌پور-دیدار محکومان فتنه با خاتمی-22 دی 88

حیدری با همکاری یحیی تدین، کیوان زرگری و حسن کریم‌زاده(از کاریکاتوریست‌های روزنامه‌های زنجیره‌ای و دوست صمیمی کاریکاتوریست‌های اسرائیلی) سایتی برای انتشار کاریکاتورهای خودشان راه‌اندازی کردند.

هادی حیدری

مانا نیستانی(کاریکاتوریست اهانت کننده به آذربایجانی‌ها)-کامبیز درم‌بخش-امیر سقراطی-حسن کریم‌زاده(دوست کاریکاتوریست‌های اسرائیلی)- حسین صافی-هادی حیدری-کیوان زرگری-رامین درم‌بخش

او همچنین عضو تشکل غیرقانونی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران بود. وی همچنین در تحصن‌ها و تجمعات غیرقانونی این تشکل حضوری فعال داشت. به سبب عضویت در این تشکل غیرقانونی وی در اردیبهشت سال 1385 به همراه دیگر روزنامه‌نگاران چون عبدالرضا تاجیک(عضو گروهک غیرقانونی نهضت آزادی و از محکومان فتنه 88 و فتنه‌گر فراری و ساکن پاریس) و ماشاالله شمس الواعظین(همکار شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی) به هلند سفر می‌کند و با الیزابت چنی دختر دیک چنی و مسئول دفتر حمايت از دموكراسي و آزادي‌هاي مدني در وزارت خارجه آمريكا رايزني‌هايي انجام می‌دهد. گفتنی است او از طریق انجمن صنفی روزنامه‌نگاران به عضویت فدراسیون بین المللی روزنامه‌نگاران وابسته به سازمان جاسوسی سیا در می‌آید.

هادی حیدری در هلند

عبدالرضا تاجیک-هادی حیدری-وحید پوراستاد-ماشاالله شمس الواعظین-اردیبهشت 85 هلند

هادی حیدری در انجمن صنفی روزنامه نگاران

تحصن در انجمن غیرقانونی صنفی روزنامه‌نگاران به دلیل توقیف روزنامه وقایع اتفاقیه- ژیلا بنی‌یعقوب در حال بستن دست هادی حیدری- 17 مرداد83

 

پس از شروع فتنه در سال 1388 وی با شرکت در تجمعات و اغتشاشات و آشوب‌های غیر قانونی به جمع براندازان نظام جمهوری اسلامی پیوست اما همانند دیگر اعضای حزب متبوعش به زندان نرفت. وی در بیرون از زندان مسیر دیگری را در فتنه دنبال می‌کرد، او با کشیدن طرح‌ها و کاریکاتورهایی از زندانیان امنیتی اعم از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین تا طرفداران تجزیه ایران قصد آن داشت تا نام محکومان امنیتی را بر سر زبان‌ها زنده نگهدارد.

هادی حیدری

جمعی از خانواده‌های محکومان فتنه 88 منزل ریحانه طباطبایی

هادی حیدری

 

جمعی از خانواده‌های محکومان فتنه 88 در اولین جمعه ماه مبارک رمضان 91

از دیگر اقدامات ضد امنیتی وی در دوران فتنه می‌توان به برنامه‌ریزی برای تجمعات عناصر ضد انقلاب به بهانه دعای کمیل و دیدار با خانواده‌های محکومان امنیتی اشاره کرد. او این کار را با همکاری فاطمه عرب‌سرخی دختر فیض الله عرب‌سرخی و علی‌رضا طاهری و محمد شفیعی انجام می‌داد.

هادی حیدری در منزل عرب سرخی

هادی حیدری در کنار محسن آرمین و فیض‌الله عرب‌سرخی

در آخرین اقدام او می‌توان به کاریکاتوری که وی در روزنامه زنجیره‌ای شرق کشیده است اشاره کرد که وی در آن به رزمندگان دفاع مقدس اهنات کرده است. وی در این کاریکاتور این مطلب را به مخاطب القاء می‌کند که رزمندگان دفاع مقدس چشم بسته به جبهه‌های حق علیه باطل می‌رفتند.

تولد هادی حیدری

تولد 34 سالگی هادی حیدری در تحریریه شرق

او به همراه همسر وفرزندش این روزها از پای ثابت‌های تجمعات محکومان فتنه سال 88 که در منازل برخی از محکومان امنیتی یا خانواده‌های محکومان امنیتی برگزار می‌شود، می‌باشند.

هادی حیدری

سولماز ایکدر-نفیسه زارع‌کهن-اعظم ویسمه-سروش فرهادیان-هادی حیدری-مجتبی فتحی- 22 خرداد 91-دفتر شرق

هادی حیدری

سولماز ایکدر-اعظم ویسمه-سروش فرهادیان-نفیسه زارع کهن-مهراوه خوارزمی-هادی حیدری-مجتبی فتحی- 22 خرداد 91-کارمندان شرق توهم زنده بودن فتنه دارند

سولماز ایکدر-پوریا سوری-هادی حیدری-ریحانه طباطبایی-امیرعباس نخعی-مجتبی فتحی-اعظم ویسمه-نفیسه زارع‌کهن-مهراوه خوارزمی-22 خرداد 91

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com