وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش انعکاس به نقل از جوان امروز، این ادعا را «لیز کرشاو» گزارشگر سابق شبکه یک رادیو مطرح کرده و از این جهت اهمیت دارد که بعد از یک مجموعه شهادت‌های تکان‌دهنده درباره تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه سر جیمی ساویل مطرح می‌شود. کرشاو روز شنبه در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت: «یکی از مجریان به طور مداوم به من دست می‌زد. من در استودیو پشت به در نشسته بودم، هدفونم هم روشن و برنامه زنده روی آنتن بود… که این دست‌های سرگردان را روی لباسم…» وی افزود: که وقتی به کسی شکایت می‌کردم، آنها باور نمی‌کردند و می‌گفتند: «آیا از این خوشت نمی‌آید؟ همجنس‌گرا هستی؟»

جورج انتویستل، مدیرکل جدید بی‌بی‌سی که اقدام به تحقیق و تفحص درباره اتهامات مطرح شده علیه «جیمی سویل» کرده با «کرشاو» ملاقات خواهد کرد؛ از کرشاو خواسته شده که به دلایل قانونی از نام بردن فردی که هنگام برنامه زنده از او سوءاستفاده کرده، خودداری کند.

تحقیق و تفحص پلیس درباره سوءاستفاده‌های جنسی که احتمالاً «ساویل» و اطرافیانش مرتکب شده‌اند، ممکن است گسترده‌تر شده و به نوارهای ضبط شده‌ای کشیده شود که مربوط به آزار جنسی او علیه دختران جوان است. در یکی از این نوارها یک دختر نوجوان خطاب به ساویل فریاد می‌کشد: «از پشت سر من گم شو» و در یک نوار دیگر یک دختر جوان فریاد می‌کشد. آن نوار‌ها به اواسط دهه ۱۹۷۰ برمی‌گردد ولی حالا به موضوع تحقیق و تفحص کارآگاهان تبدیل شده‌ است. همچنین او ممکن است به خاطر خودکشی یک دختر ۱۵ ساله مربوط به برنامه «تاب آف د پاپز» مسئول شناخته شود.

کلیر مک آلپاین (همان دختر ۱۵ ساله‌ای که خودکشی کرد)، در دفتر خاطراتش ادعا کرده بود که مجریان و برخی افراد مشهور دیگر از او سوءاستفاده کرده‌اند. ری کلکات پسر عموی ۵۲ ساله این دختر جوان در گفت‌وگو با «ساندی‌تلگراف» گفته بود: «من آن موقع به طور مناسب تحقیق و تفحص نکردم ولی افراد زیادی هستند که نسبت به آن دوران به شدت عصبانی‌اند.»

کرشاو در گفت‌وگوی رادیویی جدیدش، وقتی درباره ساویل صحبت می‌کرد، اتهامی در رابطه با دختر ۱۵ ساله علیه او مطرح نکرد: «شایعاتی وجود داشت، جوک‌هایی هم گفته می‌شد و یک راز علنی شده بود…» وی افزود: «در داخل شبکه یک رادیو، همه درباره جیمی ساویل و دختران جوان جوک می‌گویند و شوخی می‌کنند. مهم‌ترین جوک‌های مربوط به برنامه «رودشو» بود که آنها به نقاط مختلف کشور سفر می‌کردند.»

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com