وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

او توسط یک گروه فیلمساز استرالیایی برای تهیه مستندی به نام “دوشیزگی” انتخاب شده است. او انتقاداتی که مبنی بر تن فروشی به او وارد کرده اند را رد کرده و میگوید به عشق اعتقاد دارد اما او کاری را انجام میدهد که دنیای او را تغییر خواهد داد.او دانشجوی رشته تربیت بدنی است و میگوید:درحال حاضر به این جریان مثل یک معامله نگاه میکنم که با پول حاصل از آن یک کار مفید انجام خواهد شد.من معتقدم با یک بار انجام این کار تبدیل به یک خود فروش نخواهم شد درست مثل اینکه کسی که یک بار یک عکس فوق العاده میگیرد لزوما عکاس حرفه ای نخواهد شد.

او در مصاحبه اش گفته است : این حراجی تنها یک معامله است وگرنه من دختری کاملا احساساتی هستم و به عشق خیلی اعتقاد دارم.این دختر که ریشه ای ایتالیایی دارد دو سال پیش در یک آگهی با این گروه آشنا شد که به دنبال دختر دوشیزه ای بودند که در مستند آنها دوشیزگی اش را به حراج بگذارد و او هم  ثبت نام کرد و پذیرفته شد.”کاتارینا” برای این فیلم مبلغ ۲۰ هزار دلار به عنوان دستمزد خواهد گرفت و ۹۰ درصد مبلغ کل حراجی به او تعلق خواهد گرفت.

 

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:58---18 مهر 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..



سلام وب زیبایی داری سری بزن و بلینک و تو قسمت نظرات بگو تا من هم بلینکمت
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com