وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روایتی از توانمندی‏های کم‏نظیر نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران

فيلم: مستند ديدني"تقابل"/ وقتی ایران قدرت نظامی خود را در خلیج فارس دیکته می‏کند

 

مستند "تقابل" ساخته شده توسط گروه تلویزیونی سپاه به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه کنندگی حسین ساختمانیان روایتی است دیدنی از تقابل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده امریکا که توانمندی‏های نظامی ایران در عرصه دریایی و همچنین شکست‏های متعدد نیروی دریایی امریکا در منطقه خلیج فارس را به تصویر کشیده است.

به گزارش رجانیوز روز 14 دی 1390 بود که رزمایش ولایت 90 آغاز شد و در آن فرمانده ارتش خطاب به یک ناو امریکایی هنگام خروج از تنگه هرمز در هشداری جدی گفت: یک بار تذکر می‌دهیم؛ ناو آمریکایی به خلیج فارس نیاید.

درست 11 روز بعد ناو جان استینز وارد خلیج فارس شد و این آغاز جنگ روانی رسانه‌ای دولت انگلیس علیه ایران شد.

25 بهمن 90 به عنوان نقطه اوج عملیات روانی علیه ایران بود. ناو وینسنز با ناو ابراهام لینکلن جابجا می گردد. یک جابجایی عادی که البته رسانه سلطنتی دولت انگلستان تمام قد خود را وارد معرکه کرد و این جابجایی ناوها را به عنوان هشداری برای مردم ایران گوشزد کرد.

هدف این جابجایی ناوها هم توسط خبرنگار این رسانه اینطور اعلام شد که امریکا به عنوان پلیس خلیج فارس خود را متعهد به بازنگه داشتن تنگه هرمز برای کنترل بازار نفت جهان می داند و اجازه نمی دهد ایران برای خلیج فارس دردسر ایجاد کند.

اما این بار این سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران بود که با سیبل خواندن ناو هواپیمابر امریکا که حامل قریب به 80 فروند هواپیمای فوق پیشرفته است خط و نشان جمهوری اسلامی ایران را برای امریکایی‏ها دیکته می کند.

خط و نشانی که با نمایش مستقیم عبور ناو هواپیمابر امریکایی در خلیج فارس در اجلاس تهران که توسط پهپادهای جمهوری اسلامی ایران فیلمبرداری می شد رنگ واقعیت به خود گرفت.

به گفته سردار حاجی زاده مجموعه توانمندی‏های نظامی، جمهوری اسلامی را به نقطه‏ای رسانده که وجود شناورها و قایق های نظامی کشورهای بیگانه را در منطقه بی خاصیت کرده است و در صورت ایجاد تنش در خلیج فارس حقارتی غیرقابل قیاس را برای امریکا در منطقه به وجود خواهد آورد.

رجانیوز این مستند دیدنی را منتشر می کند:

 

بخش اول مستند تقابل

 

این ویدیو را از اینجا دریافت کنید

 

بخش دوم مستند تقابل

 

 

این ویدیو را از اینجا دریافت کنید

 

بخش سوم مستند تقابل

 

 

این ویدیو را از اینجا دریافت کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com