وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دیده‌بان: روزنامه نگاران روزنامه‌‌ی زنجیره‌ای شرق پس از تعطیلی حال روز خوب و مناسبی ندارند و برای ادامه کار  در بین دیگر رسانه‌های فعال در کشور جایی برای دوباره مشغول شدنشان وجود ندارد.

 

 پس از انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق درباره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این روزنامه به حکم دادستان توقیف شد. اما آن‌چه جالب توجه است حال و روز کارمندان این روزنامه‌ زنجیره‌ای پس از تعطیلی می‌باشد. سولماز ایکدر یکی از خبرنگاران این روزنامه که سابقه خبرنگاری برای رسانه‌های ضدانقلاب چون رادیو فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار عکسی در صفحه فیس‌بوک شخصی خود حال این روز‌های خود را توصیف کرده است.

سولماز ایکدر 

جالب آن‌جاست که با وجود این فضای باز و آزاد در کشور و وجود رسانه‌های بیشماری که در کشور فعال می‌باشند، خبرنگاران و کارمندان این روزنامه-بخوانید پایگاه دشمن- بیکار شده و امکان مشغول شدن در رسانه‌ای دیگر را ندارند. تاریخ نشان داده است که خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از تعطیلی روزنامه به رسانه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب چون شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی و شبکه رسمی سازمان جاسوسی سیا یعنی رادیو فردا یا VOA و یا رسانه‌های دیگر می‌پیوندند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com