وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عصر امروز نوشت: سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

 
دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”
 
همچینین وی در مصاحبه ای دیگر که روز گذشته در خروجی این سایت قرار گرفت در واکنش به خبر "تسهیلات ویژه اوین برای ملاقات مهدی هاشمی با خانواده” گفت: این خبر کاملا دروغ است. ما حتی امروز(سه شنبه) جلوی در زندان اوین بودیم اما موفق به ملاقات با مهدی نشدیم. روز پنج شنبه هم به اتفاق وکیل مهدی و مادرم و یاسر به زندان اوین رفتیم؛ زیرا می گفتند کسانی که در بند ۲۰۹ نگهداری می شوند و محکوم هم نشده باشند، احتمال ملاقات آنها وجود دارد، اما تنها پاسخی که به ما دادند این بود که مهدی هاشمی در بند ۲۰۹ نیست و ما هم اطلاع نداریم در کجاست. روز جمعه دوباره مراجعه کردیم اما باز همین جواب را دادند. مهدی خودش به ایران آمد و این گونه فشارها و بی خبری از او معنا ندارد. عدم ملاقات با خانواده نشان می دهد که می خواهند فشار را بر روی مهدی هاشمی زیاد کنند.
 
وی می افزاید: تنها خبری که ما از او داریم این است که تاکنون توانسته با پدر و مادر و همسرش تلفنی صحبت کند و هر بار هم می گوید که دو نفر جلوی او نشسته اند. پریروز که مهدی تلفنی صحبت کرد، گفت که در سلول انفرادی نگهداری می شود و توالت هم در داخل سلول قرار دارد. در طی این پانزده روزهم تنها یازده ساعت بازجویی داشته و هیچ سوالی که حرف حسابی در آن باشد از او پرسیده نشده است.
 
این در حالی است که سایت های داخلی منعی برای انعکاس صحبت های خانواده هاشمی ندارند؛ چه آنکه وکیل این خانواده طی روزهای گذشته بارها با سایت ها، روزنامه ها و خبرگزاری های داخلی مصاحبه هایی را انجام داده است؛ حال مشخص نیست که فاطمه هاشمی چه علاقه ای به انجام مصاحبه با این سایت جنبش سبز دارد؟
 
بر اساس این گزارش، فائزه و مهدی هاشمی بارها در تجمعات و اغتشاشات پس از انتخابات، جنبش سبز را همراهی کردند که بخشی از جرائم فائزه هاشمی و اتهامات مهدی هاشمی نیز در خصوص همین اغتشاشات است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com