وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گفته این منبع این اقدام عربستان در حقیقت به این معنی است که مقامات عربستانی عمدا بیشتر جوانان دربند و محبوس در زندان های خود را به رفتن به سوریه مجبور می کند.

این در حالی است که خانواده های این جوانان گمان می کنند که فرزندانشان در زندان و بلکه منتظر آزادی آنان هستند، حتی اگر مدت زمان زیادی از دوره حبسشان گذشته باشد. اما آنچه برای این جوانانی که به اجبار به سوریه اتفاق می افتد این است که در این کشور بعد از آنکه وارد جنگ شدند، کشته می شوند و این در حالی است که اصل حقیقت و اهداف پنهانی که در ورای این اقدام مقامات عربستانی وجود دارد، فاش نمی شود.

در این حال مقامات آل سعود به مسئولان نظارت بر نفوذ تروریست ها به خاک سوریه به ویژه از خاک ترکیه ، رعایت جانب احتیاط را گوشزد می کنند به ویژه در گرفتن گذرنامه های آنان یا هر سندی که بیانگر هویت این جوانان باشد. مقامات سعودی این روش را در پیش می گیرند تا خبر کشته شدنشان در سوریه به خانواده های این جوانان نرسد چراکه در پی آن جنایت آل سعود در حق این جوانان فاش می شود و از طرف دیگر روند کشته شدن این جوانان در خاک سوریه در حال افزایش است.

حتی مقامات آل سعود از پذیرش اجساد آنان و تحویل آن به خانواده هایشان نیز شانی خالی می کنند تا جنایتی را که در حق آنان و خانواده هایشان مرتکب شدند، فاش نشود.

همچنین سران سعودی مدعی می شوند که این زندانیان پیش از این آزاد شده یا از زندان فرار کردند و یا اینکه همچنان در زندان محبوس بوده و یا خود به خواست و اراده خود به سوریه رفتند با این ادعا که بارها آنان را به انجام ندادن این کار ( یعنی رفتن به سوریه)  نصیحت کردند.

در عین خبرهایی هم به دست آمده است که تروریست های مسلح اعزام شده به خاک سوریه تنها به سوزاندن اجساد هموطنان عربستانی خود که در سوریه کشته شدند، آن هم با هدف کشف نشدن هویتشان بسنده نمی کنند، بلکه به محض زخمی شدنشان به جای آنکه به آنان کمک کنند، هموطنان خود را رها کرده تا به دست نیروهای امنیتی سوریه بیفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com