وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

انعکاس: مجری برنامه ۹۰ از زحمات پورمحمدی به خاطر خدمت به ورزش کشور چندین بار تشکر کرد.

اگر چه این هفته برنامه ۹۰ به محلی برای شیرین زبانی دو رگه‌های تیم ملی تبدیل شده بود اما این باعث نشد تا عادل فردوسی‌پور اتفاق مهمی چون جدایی علی‌اصغر پورمحمدی از شبکه سه را فراموش کند.
پورمحمدی در دوره مدیریت خود در شبکه سه سیما بارها از عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ تمام قد دفاع کرد و مقابل انتقادها ایستاد. حتی فشارهایی به او وارد شد که برنامه ۹۰ باید تعطیل شود اما پورمحمدی نه تنها تن به خواسته مخالفان عادل و برنامه‌اش نداد بلکه این برنامه را حتی بیشتر و بهتر مورد حمایت خود قرار داد. اگر چه این حمایت هرگز باعث نشد تا پورمحمدی با مخالفان عادل وارد نزاع رسانه‌ای شود.
در برنامه این هفته ۹۰ مجری برنامه نیز فرصت را غنیمت شمرد و در ابتدای برنامه با تشکر از علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه ۳ برای همشهری خود سنگ تمام گذاشت.
فردوسی‌پور خطاب به پورمحمدی گفت: «همه همکارانت قدردان شما هستند و افتخار می‌کنم که شروع کار من در سازمان صدا و سیما هنگامی بود که شما و صافی در سازمان مسئولیت داشتید. خوشحال می‌شوم هم اکنون نیز به عنوان یک بیننده ما را همراهی کنید.»
گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور در شبکه ۳ سیما مخالفانی دارد که حالا با جدایی پورمحمدی بیشتر از قبل سعی خواهند کرد این مجری توانمند و صریح را به گوشه رینگ ببرند و برنامه‌اش را محدود و یا حتی در صورت امکان به تعطیلی بکشند. با این همه اما عادل نشان داده که قاعده بازی را به خوبی بلد است و می‌داند ۹۰ را چطور باید از کوران حوادث و حاشیه‌ها عبور داد.


نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com