وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خانه ملت، حیدر مصلحی درباره مشکلات اخیر بازار ارز و تعداد اخلال‌گران دستگیر شده در این بازار، گفت: در مشکلات ارزی که در بازار رخ داده است بیش از بیست نفر  اخلا‌ل‌گر بازار ارز از سوی وزارت اطلاعات کشور دستگیر شده‌اند.

وزیر اطلاعات درباره دستگیری اخلال‌گران از سوی سایر نهاد‌ها، تصریح کرد: تعدادی از این اخلال‌گران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شده‌اند.

رئیس جمهور در نشست خبری روز سه‌شنبه (۱۱ مهرماه) گفته بود: براساس گزارش یکی از نهادهای امنیتی ۲۲ نفر سرحلقه آشفتگی‌های اخیر در بازار ارز هستند و با توجه به اینکه این افراد مشخص هستند نهادهای امنیتی باید ورود پیدا کنند.

همچنین دادستانی تهران پنج‌شنبه (۱۳ مهرماه) اعلام کرده بود: ۱۶ نفر از عوامل عمده اختلال ارزی که با استفاده از فضای ناشی از جنگ روانی دشمن، با کمک جریانات شایعه پراکن داخلی و خارجی و تبانی با یکدیگر موجبات تشدید شرایط پیش آمده را فراهم و از فضای موجود به طریق غیر قانونی در راستای منافع شخصی و مطامع خارجی با هدف اخلال در امور اقتصادی کشور بهره برداری کرده بودند، بازداشت شدند.

 خرید و فروش ارز خارج از شبکه بانکی به صورت گسترده، خرید و فروش و قاچاق ارز، تشکیل باندهای سازمان یافته و انجام معاملات ارز به صورت صوری و غیر واقعی با هدف افزایش قیمت ارز به منظور تشویش اذهان عمومی و ایجاد اختلال در کسب و کار و بازار و تحصیل مال نامشروع از طریق اقدامات مذکور که باعث بالا بردن غیر منطقی نرخ ارز و متشنج کردن فضای ارزی کشور گردیده و موجبات تضییع حقوق مردم از جمله اتهامات نامبردگان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com