وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شبکه روسیا الیوم گزارش داد: پرواز هواپیمای شناسایی جنبش حزب الله بر فراز اسرائیل رویدادی بود که مقامات اسرائیلی انتظار آن را نداشتند. این حادثه محاسبات سیاستمداران و مسئولان امنیتی اسرائیل را به هم ریخت و بحث و جدلهایی را بین سران حکومت و مخالفان برانگیخت تا حدی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر با ایهود باراک وزیر جنگ اسرائیل بر سر این مسئله با یکدیگر به بحث و جدل پداختند.

این هواپیمای بدون سرنشین بدون آن که شناسایی شود از طریق دریای مدیترانه وارد آسمان اسرائیل شد و دهها کیلومتر پیش رفت و بر فراز شماری از حساس ترین مناطق پرواز کرد تا سرانجام نزدیک رئاکتورهای دیمونا شناسایی و سرنگون شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله فاش کرد این هواپیما ساخت ایران بوده و در لبنان مونتاژ شده و حزب الله آن را برای جمع آوری اطلاعات به پرواز درآورده است.

حزب الله ادعای اسرائیل را مبنی بر این که این هواپیما بر فراز دریای مدیترانه شناسایی شد تکذیب کرد و ورود آن به آسمان اسرائیل را موفقیتی بزرگ و عملیاتی بی سابقه در تاریخ مقاومت لبنان و منطقه توصیف کرد. اما نتانیاهو در سفرش به مناطق جنوبی اسرائیل تلاش کرد تا حد امکان آثار سوء نفوذ هواپیمای حزب الله به اسرائیل را ترمیم کند. وی قول داد با هرکس که امنیت اسرائیل را در زمین و دریا و هوا تهدید کند مقابله خواهد کرد.

مسئله مهم در اینجا سرنگون کردن هواپیمای شناسایی نیست بلکه اطلاعاتی جاسوسی است که این هواپیما در آسمان رژیمی جمع آوری کرده است که همواره خود را اسطوره ای دانسته که از نظر امنیتی و نظامی غیرقابل نفوذ است.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

عاشق ولایت
ساعت11:45---22 مهر 1391
عرض سلام و خسته نباشید...خدمت شما همسنگرگرامی اگر مایل به تبادل لینک هستید به وب ما سری بزنید و نظر خود رااعلام کنیدوماروبانام ((وب اختصاصی مداحی برادر سعیدروشندل ))لینک کنید با تشکر عاشق ولایت
www.shahkarbala.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com