وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تلاش های گسترده جریان انحرافی برای تغییر وزیر ارشاد تا کنون با مخالفت شخص رئیس جمهور روبرو شده است.
تلاش های گسترده جریان انحرافی برای تغییر وزیر ارشاد تا کنون با مخالفت شخص رئیس جمهور روبرو شده  است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اگرچه وزارت ارشاد در دوران دکتر سید محمد حسینی وضعیت بسیار مناسب تر و رویکردی ارزشی تر نسبت به دوره های قبل داشته است اما با توجه به تنوع افکار و سلایق فرهنگی رایج در کشور؛ انگار این وزراتخانه هیچگاه نخواهد توانست رضایت عموم را کسب کند و همواره مورد انتقاد جمع زیادی از اهالی فرهنگ و سیاست خواهد بود.

بعد از اقدام انقلابی اخیر وزیر ارشاد در توقیف روزنامه شرق و تحریم اسکار که تقدیر علما، دانشجویان و خانواده های شهدا را در پی داشت؛ متاسفانه رئیس جمهور این اقدام ارزنده وزیر محجوب دولت را اشتباه خواند تا اینکه گزارشات غیر رسمی مبنی بر تلاش جریان نفوذی در بدنه دولت برای تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد در سال پایانی دولت، بیش از پیش رونق گیرد.

گفتنی است؛ اخیرا آیت الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و از منتقدان سرسخت جریان نفوذی در بدنه دولت، با اشاره به توقیف روزنامه شرق و تحریم جایزه اسکار توسط وزارت ارشاد گفت:‌ اعطای فرآیند جایزه اسکار عرصه‌ای برای اهانت به مقدسات مسلمانان بود و مسئولان کشورمان با درایت بسیار آن را تحریم کردند، از وزارت ارشاد برای تحریم اسکار متشکریم که به جهانیان فهماند در مقابل توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام بی‌تفاوت نیستیم.‌عده ای بر این عقیده اند که با توجه به سابقه درخشان دکتر سید محمد حسینی در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، برخی عمکلردهای نامطلوب اخیر وزارت ارشاد در سالهای اخیر با اعمال فشار و نفوذهایی از خارج این وزارتخانه بوده است و شخص وزیر در اینگونه مسائل هیچ نقش و اجازه تصمیم گیری نداشته است.



منتقدین جریان انحرافی بر عقیده اند: استقامت وزیر ارشاد در مقابل خواست و اعمال نفوذ بیش از حد جریان نفوذی در بدنه دولت و افراد غیر مسئول باعث گردیده تا این جریان قصد انتقام گیری و تغییر وی را در دستور کار خود قرار دهد.

این گروه همچنین دیگر هدف جریان انحرافی برای تغییر وزیر ارشاد در سال پایانی دولت را برنامه این جریان برای جلب آراء و حمایت سینماگران غیرارزشی در انتخابات ریاست جمهوری آتی می دانند که البته این خواست جریان حاشیه ساز تاکنون با مخالفت شخص رئیس جمهور همراه بوده است.

از سوی دیگر روز گذشته مشاور رئیس‌جمهور در این اینباره گفت: رئیس‌جمهور محترم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علاقمند و تغییر ایشان، شایعه و بی اساس است.
 
علی زارعی نجفدری، مشاور رئیس‌جمهور که برای حضور در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت که در آلمان بسر می‌برد در مورد شایعه تغییر سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که مورد سؤال برخی از مسؤولان ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه و بازدیدکنندگان است، گفت: جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهور محترم، برای شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احترام قائلند و به ایشان علاقمند هستند.



وی با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای برای حمله به دولت، آنقدر کم تحمل شده‌اند که حتی توان شنیدن انتفاد رئیس جمهور از وزیرش را هم ندارند افزود: مرام و مسلک آقای رئیس‌جمهور، بیان باورها و اعتقاداتش است و بر همین اساس، انتقاداتشان را هم به نزدیکترین افرادی که با ایشان همکاری دارند صریح و شفاف بیان می‌کنند و این نکته‌ای مثبت است.

وی گفت: خودانتقادی یک رئیس‌جمهور از همکاران خود، که اتفاقی کم سابقه می‌باشد قطعاً یک ارزش محسوب می‌شود.

زارعی نجفدری با اشاره به اینکه خدمات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها مورد توجه و تقدیر رئیس‌جمهور قرار گرفته گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نشان داد‌ه‌اند که بر اصول و مواضع فرهنگی رئیس‌جمهور که نشأت گرفته از آموزه‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری است، احترام می‌‌گذارند.

مشاور رئیس‌جمهور تأکید کرد: بر همین اساس تصمیم به تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شایعه و بی اساس است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com