وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ب !!

کد خبر ۱۰۸۰۲۵ – ۲۲ مهر/۱۳۹۱

شبکه خبری ننه علی: برخی فعالان جریانات فمینیستی، به جایی رسیده‌ اند که از توافق احزاب کومله و دمکرات برای تجزیه ایران، حمایت می‌ کنند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جهان، “شادی ص” از فمینیست‌ های مقیم انگلستان، در سایت شبکه بین‌المللی همبستگی زنان با حمایت از گروهک‌ های تروریست و تجزیه طلب، ضمن اینکه حق تجزیه طلبی را از حقوق مسلم گروه‌ های تروریستی برشمرده، این حق مسلم! را همراستای مطالبات فعالان فمینیست دانسته است.

این در حالی است که حمایت جریان فمینیستی از گروهک‌ های تروریستی و تجزیه طلب مسبوق به سابقه است؛ دفاع شادی ص از تجزیه ایران، زمانی صورت می‌ گیرد که حتی اکثریت ضدانقلاب خارج‌ نشین در بیانیه‌ ای اقدام این دو حزب را محکوم کرده‌ اند.

این فعال فمینیست در مقابل وطن دوستی و بیان علاقه به تمامیت ارضی کشور می‌ نویسد: مفاهیمی که ما به عنوان مفاهیمی مثبت مفروض می ‌دانیم و نسبت به آنها احساس تعلق شدید می‌ کنیم، برای بسیاری(!) از ساکنان درون مرزهای قراردادی ایران بار منفی دارند؛ مفاهیم مانند ایران، ایرانی، ملت ایران و …..

در این رابطه با بررسی تاریخ و ریشه‌ های مطالبات فمینیستی در ایران می‌توان با تشخیص منشاء آن، برخی از ابهامات را حول این جریان روشن نمود و از این هم راستایی رمز گشایی کرد.

بررسی تاریخ نه چندان طولانی فعالیت‌ های فمینیستی در ایران، نشانگر آن است که اولین و بارز ترین چهره‌ های این جریان که از مفاخر فمینیست‌ های ایرانی به شمار می‌ روند از اعضای فرقه ساختگی و نوظهور بهائیت بوده‌ اند.

بهائیت فرقه‌ ای است که به گواه تاریخ و عملکرد خود، در راستای منافع استعماری و ایجاد تفرق و تشتت در مردم ایران و استیلای کشورهای سلطه جو بر منابع این مرز و بوم شکل گرفته و در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین و در دامان صهیونیسم جهانی سکنی گزیده است؛ منشاء این جریان را می توان در فرقه بهائیت دانست کما اینکه در حال حاضر نیز سرویس‌ های جاسوسی، بهائیت (صهیونیسم) و بازماندگان خاندان پهلوی گردانندگان اصلی و پشت پرده جریان فمینیستی هستند.

حال با این رویکرد و لحاظ این موضوع که تجزیه ایران که طرحی ناموفق از سوی کشورهای استعماری است و سال‌ هاست پیگیری می‌ شود، می توان از همراستایی منافع گروهک‌ های تجزیه طلب و جریان فمینیستی رمزگشایی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com