وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد داشتیم تا رسانه‌های جریان ضدانقلاب فتنه را بیشتر بشناسیم و از پشت پرده عوامل و دست اندرکاران این سایت مطالب بیشتری بدانیم. در این شماره به سایت کلمه ارگان رسمی شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید و سایت رسمی یکی از سران فتنه می‌پردازیم.

 پس از آن‌که موسوی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرد روزنامه و سایت کلمه به عنوان اولین رسانه‌های ستاد وی راه‌اندازی، و شروع به خبر پراکنی به نفع وی و تخریب کاندیدای رقیب کرد. روزهای پیش از انتخابات بخش مکتوب این به اصطلاح رسانه با عنوان کلمه سبز منتشر می‌شد.

دفتر این نشریه و سایت که در میدان هفت تیر تهران واقع بود مرکز اصلی حضور عناصر ضد انقلاب بود. این مرکز وظیفه داشت اخبار و اطلاعات خود را مستقیم برای رسانه‌های بیگانه چون VOA و بی‌بی‌سی فارسی ارسال کند. در موارد متعددی پیش از انتخابات مشاهده می‌شد که حضور و شور انتخاباتی مردم در میدان هفت تیر را فیلم‌برداری کرده و برای شبکه رسمی سازمان جاسوسی آمریکا VOA ارسال کرده و این شبکه بهره‌برداری خود را از این شور و حضور مردم برای شورش سبز پس از انتخابات می‌کرد.

پس از انتخابات روزنامه کلمه سبز به دلیل اقدام علیه امنیت ملی توسط قوه قضائیه توقیف شد و ساختمان این روزنامه و سایت، نیز با حکم قانونی دادستان پلمپ شد. اما فتنه‌گران که نیازمند رسانه‌ای بودند تا مواضع رسمی این جریان را در آن انتشار دهند به سرعت، مدیریت سایت کلمه را به خارج از کشور منتقل کردند.

سایت کلمه از پاریس به روز می‌شود، و پس از قطع ارتباط شدن سران فتنه، ارگان رسمی شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید می‌باشد. این سایت و گردانندگانش تابع محض اوامر اردشیر امیرارجمند(از عناصر منافقین و مشاور ارشد حقوقی موسوی) می‌باشند. این تبعیت تا حدی بود که بین نمایندگان سران فتنه در خارج از کشور اختلاف عمیقی انداخت. سایت کلمه به دستور امیرارجمند از پوشش اخبار مجتبی واحدی(نماینده و مشاور مستعفی رقیب آرای باطله) خودداری کرد و همین کار باعث اختلاف بین اپوزوسیون شد. در همین راستا شبکه صهیونیستی بالاترین به دلیل عدم انتشار اخبار واحدی به طرز عجیبی به سایت و گردانندگان کلمه ‌تاخت.

اردشیر امیرارجمند-مجتبی واحدی

اردشیر امیرارجمند(ازعناصر منافقین)-علی اکبر موسوی خوئینی(از جاسوسان سازمان سیا)-مجتبی واحدی(رابط ربع پهلوی با سران فتنه)

بنابر اعترافات امیرارجمند گردانندگان این سایت جزء افراد مورد اعتماد موسوی هستند و سایت کلمه بیان کننده دیدگاه‌های اساسی موسوی بوده است.

سردبیر و محوری‌ترین فرد سایت حمزه غالبی از اعضای شاخه جوانان حزب منحله مشارکت می‌باشد. وی پس از فتنه 88 از کشور می‌گریزد و به پاریس می‌رود. وی در حال حاضر ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با گروهک تروریستی منافقین دارد. او بودجه اداره سایت را از خوش رقصی برای گروهک تروریستی منافقین و سرویس جاسوسی فرانسه دی.اس.تی تامین می‌کند. وی برای ادامه تحصیل قصد سفر به آمریکا را دارد، حال روشن نیست که وی مدیریت سایت را به فرد دیگری در حلقه پاریس تحویل می‌دهد؟ یا شخصا از آمریکا به مدیریت و هدایت سایت می‌پردازد.

حمزه غالبی در کنار موسوی

دیدار میرحسین موسوی و حمزه غالبی(مرتبط با منافقین) پس از آزادی از زندان

یکی از وظایفی که بر عهده این سایت گذاشته شده است تولید گاه‌نامه تک برگی کلمه است. فتنه‌گران حلقه پاریس قصد آن دارند با انتشار این گاه‌نامه مکتوب خلا روزنامه کلمه سبز را پر کرده و همچنین عناصر فعالشان در داخل این نشریه را به دست افرادی که امکان دسترسی به اینترنت را ندارند برسانند. گاهی نیز در سایت عکس‌های توزیع نشریه کلمه به صورت زیر زمینی و غیر قانونی در کشور را نشان می‌دهد. برای مثال در عکسی، این نشریه بر روی یک بادجه تلفن عمومی گذاشته شده است که نشان می‌دهد عواملشان در داخل برای اینکه مزد مزدوری خود را دریافت کنند به محض قرار دادن نشریه بر روی بادجه سریعا عکس گرفته و فرار می‌کنند.

در مواضع این سایت سینه‌چاک کردن برای عناصر مختلف گروهک‌های تروریستی چون پژاک و منافقین و همچنین دفاع از قبله فکری حلقه کیان، حامد ابوزيد که وحیانی بودن و قداست قرآن کریم را زیر سئوال برده است، مشاهده می‌شود.

بخش كردي سايت اينترنتي «كلمه» با كمك هيوا سليمي «از عناصر گروهك تروریستی كومه‌له، جناح مهتدي» با هدف ایجاد اغتشاش و آشوب در انتخابات مجلس نهم فعال شد و هم اکنون نیز به کار خود مبنی بر دمیدن در شیپور تجزیه طلبی ایران ادامه می‌دهد.

هيوا سليمي از عناصر قديمي گروهك تروریستی كومه‌‍‌‍‌له و مقيم سليمانيه عراق است كه در بخش انتشارات و تلويزيون آسوي روژهلات(متعلق به كومه‌له جناح مهتدي) مشغول به فعاليت است و در زمينه ترجمه مقالات و مطالب به زبان كردي با آن سايت همكاري دارد.

عبدالله مهتدي، رهبر گروهك تروريستي كومه‌له كه به طور متناوب در آلمان و سليمانيه عراق به سر مي‌برد، درباره همكاري با سايت اينترنتي موسوي-كلمه- گفته است اين همكاري از مدت‌ها قبل وجود داشته و گشايش بخش كردي سايت كلمه در ادامه همكاري‌هاي قبلي و برنامه‌اي تعريف شده براي انتخابات مجلس نهم در ايران است.

اردشیر امیرارجمند و سروش

اردشیر امیرارجمند(مرتبط با منافقین) در کنار سروش(منکر وحیانی بودن قرآن) در نشست سفیران سبز امید در پاریس

به دلیل دروغ پردازی‌های زیاد سایت کلمه این سایت به اصطلاح جنبش سبز به شدت مورد انتقاد و تخطئه عناصر مختلف اپوزوسیون قرار گرفته است. یکی از عناصر فعال حزب منحله و غیرقانونی مشارکت این سایت را دروغ‌گو خطاب کرده و نوری‌زاده جاسوس و مزد بگیر رسمی ام.آی.6، موساد و سیا، گردانندگان این سایت را به دلیل دروغی که راجع به انتقال موسوی به زندان حشمتیه زدند، کارمندان وزارت اطلاعات می‌داند. تلویزیون تعطیل شده رسا نیز پس از این انتقادات شدید سریع دست به کار شده و مصاحبه‌ای را با امیرارجمند ترتیب می‌دهد تا از افت مخاطب و بی‌اعتبار شدن بیش از پیش کلمه بکاهد.

این سایت که بنا به قول خودشان مواضع رسمی سران فتنه در آن منتشر می‌شود در ماه‌های اخیر با دستوری که از سوی امیرارجمند گرفته است به شدت روی موضوع کارگران فعال شده و مشغول خبرسازی است. آن روز که عده‌ای اراذل و اوباش توانستند با پشتیبانی سرویس‌های جاسوسی فقط چند سطل زباله را در خیابان‌های اطراف بازار آتش بزنند، این سایت در هماهنگی کامل با آشوبگران به سرعت اخبار آن تلاش مذبوحانه را بر روی سایت خود قرار می‌داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com