وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صهیونیست ها با ابراز خرسندی از پندار اخیر خود مبنی بر "تاثیرپذیری شدید ایران از تحریم ها"؛ و برای سرپوش گذاشتن بر عدم توانایی خود در حمله به ایران، "فشار اقتصادی" را برای تغییر حکومت در ایران "کافی" می دانند.

به گزارش ندای انقلاب؛ روزنامۀ صهیونیستی هاآرتص امروز یکشنبه در گزارشی مدعی شد: "موج جدید تظاهرات"(!) که در روزهای اخیر در اعتراض به کاهش ارزش ریال و افزایش بهای کالاهای اساسی در ایران به راه افتاده، مواضع جهانی را در قبال ایران تغییر داده است.

این روزنامه با تکرار ادعای "کارایی تحریم های شدید اخیر برضد ایران"، نوشت: در چنین شرایطی طبیعی است که بگوییم فشار اقتصادی می تواند به تغییر حکومت در ایران منجر شود.

هاآرتص در ادامه تصریح کرد: اسرائیل که در ماه های گذشته از تاثیر تحریم ها ناامید شده بود، اکنون موضع خود را در این خصوص "تعدیل" کرده و به یکی از حامیان اقدامات کشورهای تحریم کننده ایران تبدیل شده است.

روزنامۀ صهیونیستی همچنین با اشاره به فتنۀ سال ۸۸ نوشت: در چنین شرایطی احتمال می رود "انقلاب سبز" یا همان اعتراضات نافرجام پس از پیروزی احمدی نژاد در انتخابات گذشته، بار دیگر تکرار شود.
در بخش دیگری از مقاله هاآرتص آمده است: پیش بینی های لیبرمن بیش از حد خوش بینانه به نظر می رسد. اما آنچه مشخص است این که مقامات ایران هیچ تصمیمی برای متوقف کردن برنامه هسته ای خود تحت تاثیر فشارهای بین المللی ندارند. اما احتمال تاثیر تحریم ها در تغییر حکومت ایران موجب شده که اسرائیل هم در پاییز جاری، برنامه ای برای حمله به ایران نداشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com