وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تحلیلی پیرامون این پدیده نوشت: برخي از اين زنان اين شغل را "شغلي شريف" مي دانند، زيرا معتقدند با اين كار مانع از فروپاشي كانون خانواده به علت انباشت بدهی ها مي شوند! نکته قابل توجه در این گزارش آن است كه زنان مورد اشاره، از طبقه متوسط جامعه اسرائيل هستند، نه طبقه فقير.

يكي از اين زنان كه 35سال دارد و معلم ، متاهل و صاحب سه فرزند است، مي گويد: "من 10 سال است كه به اين كار مشغول شده ام. زماني كه به اين كار روي آوردم، خانواده ام غرق در بدهي بود و من از ترس از دست دادن خانواده ام، با دیدن آگهی استخدام برای چنین شغلی، تن به اين كار دادم".

وي مي افزايد: همسرم از كار من اطلاع دارد و با اين پديده به عنوان يك شغل برخود مي كند و احساسش این است كه برای خانواده فداكاري مي كنم.

زن جوان 25 ساله اي نيز كه در بازار بورس كار مي كند، در اين خصوص گفت: روسپيگري را از 9سال پيش به علت مشكلات اقتصادي و با اطلاع همسرش، شروع كرده است.

يك زن داراي تحصيلات عالي نيز كه به اين حرفه  روي آورده است، مي گويد: او و همسرش علاقه  بسيار زیادی  به هم دارند و همسرش از كارش آگاه است و كار او را تلاش براي حفظ اركان خانواده و يك "كارفرهنگي جديد" مي داند.

اما زن معلمي كه گرفتار اين پديده شوم شده است، اين اقدام را تن فروشي به خاطر خود و خانوده اش مي داند.

اين گزارش در پايان با اشاره به ساختار عجيب و غريب جامعۀ اسرائيل، آن را دنياي انحطاط اخلاقي براي حل مشكلات اقتصادي خانواده هاي اسرائيلي عنوان مي كند و افزايد: دولت ماليات ها را افزايش مي دهد و خانواده ها براي تامين اين هزينه ها  به شيوه هاي عجيب و غريب روي مي آورند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com