وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عالم شیعه پاکستانی و امام موقت مسجد "نور ایمان" واقع در منطقه "ناظم ایمان" شهر کراچی بر اثر حمله تروریست های سپاه صحابه به شهادت رسید.


شهادت یک روحانی شیعه در کراچی پاکستان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «حجت الاسلام مولانا غلام محمد امینی» عالم شیعه پاکستانی و امام جماعت موقت مسجد "نور ایمان"، "ناظم آباد" کراچی بر اثر تیر اندازی تروریست های گروهک منحله سپاه صحابه به شهادت رسید.

مولانا غلام محمد امینی 52 ساله روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا از مسجد نور ایمان به قصد مراجعت به منزل از مسجد نور ایمان خارج شد و پس از آن در مقابل مسجد هدف تیر اندازی تروریست های گروهک منحله قرار گرفت و بر اثر اصابت دو گلوله به شهادت رسید.

 

 

قبل از این فرزند امام جماعت این مسجد، علامه میرزا یوسف حسین نیز در همین مکان هدف حمله تروریست های مسلح قرار گرفته و شهید شده بود و گفته می شود که ناظم آباد بیش از دیگر مناطق شهر کراچی شاهد حملات تروریست ها بوده و تاکنون حتی یک تروریست هم در دام قانون گرفتار نشده است.

 

نیروهای دولتی بعد از این حمله طبق معمول منطقه را محاصره کردند و جنازه شهید را به بیمارستان منتقل کردند و مقامات دولتی هم بیانیه های محکومیت صادر کردند




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com