وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هكرها ضمن هك كردن شبكه من و تو اعلام كردند این شبکه را شبکه‌ای ضد خانوادگی می‌دانند که عملکرد دست اندرکارانش در تبلیغ فرقه ضاله بهاییت و رفتارهای نامتعارف همجنس‌بازی به نهاد خوانده ایرانی آسیب جدی می‌زند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ پاتوق مجازی ضد انقلاب‌های سکولار و ضد دین از خوانندگان اندکش خواست تا به یاری صفحات هک شده شبکه وابسته به بهائیان بشتابند!

در چند روز گذشته صفحه فیس‌بوک «بفرمایید شام» که متعلق به برنامه‌ای در شبکه بهایی من‌ و‌ تو است، به همراه صفحات مرتبط به اشخاص دیگر این شبکه، توسط گروهی که خود را «سربازان اسلام» می‌خوانند، در چندین بار پیاپی هک شده است .



همچنین صفحه نداجناب، مجری بی بند و بار يكي ديگر از برنامه‌هاي من وتو نیز چندين بار مورد حمله سايبري قرار گرفت.




هک‌رها که این شبکه را شبکه‌ای ضد خانوادگی می‌دانند با ابراز ناراحتی از عملکرد غیر اخلاقی این تلویزیون، سیاست‌های دست اندرکاران آن را در تبلیغ فرقه ضاله بهاییت و رفتارهای نامتعارف همجنس‌بازی آسیب زننده به نهاد خانواده ایرانی می‌دانند.

اما نکته جالب این ماجرا آنجاست که دست اندرکاران این شبکه  با وجود امکانات و حمایت‌های فنی و مالی نامحدود از پس توانمندی فنی و تکنیکی یک گروه هکری عاجز و مستاصل شده و  دست التماس به دست اندرکاران سایتی چون خودنویس دراز می‌کنند.

 

سایت خودنویس هم که  ننگ سابقه توهین به مقدسات ایرانیان را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار صفحات هک شده این شبکه بهایی ورود خوانندگان اندکش به فیس بوک را قدغن کرده و از آنان می‌خواهد از عضو شدن در این صفحات تا باز پس گیری مجددش اکیدا خودداری کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com