وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

علی نژاد که سعی داشته با این مصاحبه ایران را پیشرو در اعدام های سیاسی معرفی کند، از سوی این اصلاح طلب آچمز شده و در برابر پاسخ «من مصاحبه غیر حضوری انجام نمی دهم» قرار گرفته است.

بولتن نیوز: معصومه قمی یا همان مسیح علی نژاد؛ خبرنگار فراری که پس از پناهندگی در شهر لندن اقامت یافته است مدتی است که با سوء استفاده از گمنامی و عدم شهرت خود با تنی چند از نمایندگان مجلس و مسئولین کشور به صورت ناشناس و تنها با معرفی نمودن خود بعنوان خبرنگار، موفق شده بود از آنها مصاحبه هایی چالش برانگیز بگیرد و آنها را در صدای آمریکا نیز گزارش کند، در تازه ترین مطلب وبلاگی خود به آچمز شدن از سوی یکی از اصلاح طلبان اعتراف کرده است.

پس از آنکه علی نژاد بصورت ناشناس اقدام به برقراری تماس با چند تن از نمایندگان مجلس کرده بود و با سوالات انحرافی و مساله دار سعی در خدشه وارد کردن به جایگاه نمایندگی مجلس شده بود، بولتن نیوز با افشاگری و شناساندن این خبرنگار فراری به مسئولین، موجبات تحریم علی نژاد را فراهم آورد.

هر چند علی نژاد در شبکه های اجتماعی مدعی شده است بولتن نیوز در این اقدام خود موفق نبوده است اما وی در تازه ترین مطلبی که در وبلاگ خود قرار داده است به تحریم خود حتی از سوی اصلاح طلبان نیز اعتراف نموده است.

علی نژاد که سعی داشته با این مصاحبه ایران را پیشرو در اعدام های سیاسی  معرفی کند، از سوی این اصلاح طلب آچمز شده و در برابر پاسخ «من مصاحبه غیر حضوری انجام نمی دهم» قرار گرفته است.

هر چند علی نژاد سعی دارد با تکرار سوال خود و تحت فشار قرار دادن فرد مذکور خوراکی برای وبلاگ خود و رسانه های بیگانه فراهم آورد اما تنها با اصرار وی مبنی بر مصاحبه حضوری روبرو می شود.

هرچند علی نژاد مدعی می شود که جرات ندارد این سوالات را حضوری از او بپرسد اما باز هم در پاسخ می شود: «چرا؟ من مصاحبه حضوری هر چه که باشد با افراد شناخته شده انجام می دهم. در همینجا هم روزنامه ها وقتی زنگ می زنند مصاحبه حضوری نباشد انجام نمی دهم.»

هر چند علی نژاد یک سوال را 12 بار و با ادبیات گوناگون بیان می کند اما تنها با پاسخ مصاحبه حضوری مواجهه می شود این سرشستگی را در عنوان مطلب خود هم می آورد و اذعان می کند ایشان تنها حضوری با خبرنگاران مصاحبه می کنند.

هر چند به نظر می رسد علی نژاد از انتشار این مصاحبه نافرجام و قرار دادن آن بر روی وبلاگ شخصی اش بدنبال اهداف خاصی بوده است، اما مطمئنا عدم مصاحبه با او از سوی کسانی که در داخل کشور هستند قابل توجه است.

پس از تماس بی حاصل علی نژاد با چند نماینده مجلس این اتفاق برای چندمین بار است که برای این خبرنگار فراری می افتد و او نمی تواند به اهداف خود و به چالش کشیدن مسئولین نظام دست پیدا کند تا اول روی وبلاگ خود منتشرکند و چند روز بعد به بهانه های مختلف آن را در صدای آمریکا منتشر کند.

کار او یک خطای حرفه ای است زیرا وبلاگ او تیراژ و مخاطب زیادی ندارد اما چند روز بعد آن را در صدای آمریکا منتشر می کند و اعلام می کند که من برای وبلاگ خود مصاحبه کرده ام نه برای صدای آمریکا!

افرادی مثل او معلوم نیست چگونه ادعای اصلاح طلبی می کنند در حالی که دروغ گو هستند و تنها به حفظ ظاهر مشغولند اما در نهایت گزارش برای صدای آمریکا تهیه می کنند! آنها چگونه خود را خبرنگار آزاد و مستقل اعلام می کنند در حالی که تماما به دنبال تضعیف نظام ومسوولین هستند....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com