وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ین فرد در اعترافات اولیه عنوان کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروهک جندالشیطان قصد ورود به کشور را داشت تا پس از ورود به کشور با انجام ارتباطات بعدی مکان، زمان و همچنین اسباب عملیات انتحاری در اختیار وی قرار گیرد.

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از ايسنا، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از دستگیری فردی خبر داد که قصد انجام عملیات انتحاری در داخل کشور را داشت.

سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه رییس جدید پلیس پیشگیری ناجا و فرودگاه‌های کشور در تشریح دستگیری یکی از تروریست‌های گروهک جندالشیطان در مرز افغانستان گفت: پس از عملیات انتحاری روز جمعه در مصلی چابهار روز گذشته فردی در حالی که لباس محلی به تن داشت قصد ورود از مرز مشترک ایران و افغانستان را داشت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد در زیر لباس محلی خود لباس نظامی یکی از ارگان‌های داخلی را به تن دارد گفت: پس از دستگیری در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد با هدف انجام عملیات انتحاری وارد کشور شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این فرد برای انجام عملیات انتحاری دیگری وارد کشور شده است گفت: این فرد توسط گروهک جندالشیطان و با هدف انجام یک عملیات انتحاری قصد ورود به کشور را داشت که در نقطه صفر مرزی دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تحقیقات از این فرد ادامه دارد گفت: این فرد در اعترافات اولیه عنوان کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروهک جندالشیطان قصد ورود به کشور را داشت تا پس از ورود به کشور با انجام ارتباطات بعدی مکان، زمان و همچنین اسباب عملیات انتحاری در اختیار وی قرار گیرد.

ذوالفقاری با بیان اینکه این فرد نیز وابسته به گروهی است که در روز جمعه عملیات انتحاری را در چابهار انجام دادند، گفت: هویت این فرد هنوز مشخص نشده است اما تحقیقات ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

ساعت20:21---30 مهر 1391
آفرین بر سر بازان امام زمان عج

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com