وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
وی بیان کرد: لذا مورد حمله قرار دادن افرادی از جناح 14 مارس که مخالفین حزب الله هستند برای این است که بدنبال این ترور انگشت اتهام را به سمت حزب الله بکشانند و افکار عمومی را متوجه آن بکنند و بتوانند میان سنی و شیعه درگیری ایجاد کند. قطعا این اقدام به ضرر لبنان خواهد بود و حزب الله نیز دستش در این قضیه پاک است و مایل به ورود به این عرصه ها نیست و اعتقادی هم ندارد. در این خصوص باید مراقب باشند تا فریب سیاست بازی ها و جنایت های رژیم صهیونیستی را نخورند.
 
سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: این روش را CIA، صهیونیست ها و انگلیسی ها معمولا بکار می گیرند؛ فراموش نکنید که همین ها در بصره دو افسر انگلیسی را در لباس سربازان عرب دستگیر کردند که مواد منفجره زیادی همراهشان بود. آنها سعی می کردند مساجد شیعیان را منهدم کنند و تقصیر را به گردن سنیان بیندازند و همینطور بالعکس تا یک جنگ شیعه و سنی در عراق راه بیندازند، الان شاهد هستیم که این کار را در سوریه انجام می دهند. یک عده از وهابیون تندرو را از سراسر جهان می آورند تا در سوریه مراکز مذهبی علوی ها و شیعیان را منهدم کنند و کشور آرامی مثل سوریه را به ورطه اغتشاش، کشت و کشتار تبدیل کنند. اینچنین نقشه هایی را برای لبنان هم دارند و اگر دستشان برسد در مورد ایران هم چنین نقشه های داشته اند و دارند.
 
ایشان همچنین در خصوص اینکه دشمنان بدنبال حمله به ایران در صدد تضعیف خط مقاومت هستند، اظهار داشت: یکی از موانع بازدارنده حمله به ایران در کنار سایر عوامل بازدارنده وجود حماس، سوریه و حزب الله است که هم مرز با رژیم صهیونیستی هستند، قدرت نفوذ و شلیک به عمق فلسطین اشغالی را دارند. در واقع رژیم صهیونیستی آن کاخ شیشه ای است که وحشت دارد بتوانند آن را مورد حمله قرار دهند. بخصوص اخیراً که پهپاد های حزب الله توانسته مراکز بسیار بسیار حساس اسرائیلی را شناسایی کند و مختصات دقیق جغرافیایی آنرا  بدست بیاورد. این مسئله کمک می کند که در صورت مقابله حزب الله با رژیم صهیونیستی، مراکز بسیار حساسشان را بتواند مستقیما مورد هدف قرار دهد و این توانایی آنها را دچار وحشت کرده است. به هر حال وجود این خط مقاومت از موانع حمله به ایران و عمق استراتژیک برای امنیت ملی کشور ماست.
 
قدیری ابیانه در ادامه در بیان اینکه بالاخره این اقدامات برای از بین بردن خط مقاومت تا کجا پیش می رود، افزود: توطئه های اسرائیل 10 سال طول خواهد کشید. سازمان سیا اخیرا طی گزارشی پیش بینی کرده است، تا سال 2025 اسرائیلی وجود نخواهد داشت؛ یعنی 13 سال دیگر، اما کسینجر که خودش هم یهودی و صهیونیست است، این مدت را 10 سال می داند. وقتی که CIA و کسینجر چنین نگاهی به اسرائیل دارند در حالیکه حامی پر و پا قرص اسرائیل هستند، این نشان دهنده بحران رژیم صهیونیستی است. این نکته را از جهات مختلف هم می توان فهمید؛ بیشترین خودسوزی ها در دنیا، در اسرائیل صورت می گیرد و صهیونیست هایی که از سراسر دنیا در فلسطین اشغالی جمع شده اند امیدی به آینده خودشان ندارند و بدنبال بازگشت به کشور های خود هستند؛ البته بیداری اسلامی هم به این امر دامن زده است.
 

کارشناس مسائل بین الملل افزود: : آقای نتانیاهو هم که سعی می کند خیلی قلدر مآبانه صحبت کند به عمق ضعف اسرائیل واقف است، لذا سعی اش بر این است که با ایجاد درگیری در کشورهای دیگر متوسل به تروریست یا با پیش انداختن آمریکا و اروپایی ها در جنگ با مسلمانان یک مفری برای خودش پیدا کند. این رژیم تا لحظه ای که وجود داشته باشد، منشا شر می باشد و این توطئه ها نیز وجود خواهد داشت، کما اینکه نطفه رژیم صهیونیستی در شر و جنایت ریخته شده است.اما سال به سال رژیم صهیونیستی ضعیف تر می شود و خودشان هم به این مسئله واقف اند.

وی اشاره نمود: زمانی که آقای نتانیاهو بطور مسخره آمیزی در حال نمایش نقاشی بمب اتم در سازمان ملل به نمایندگان کشورهای مختلف بود، پهپادهای حزب الله در حال رصد نقاط استراتژیک فلسطین اشغالی بودند. این نکته حائز اهمیت است که دبیر کل حزب الله اذعان داشته که این پهپاد ها قبلا نیز چندین بار بر فراز فلسطین اشغالی پرواز  کرده و بطور سالم همراه با اطلاعات دریافتی برگشته اند. البته این مهم خیلی مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت. به هر حال وجود رژیم صهیونیستی یک وجود سرطانی است و توطئه های آنان علیه نه فقط مسلمانان بلکه مسیحیان و کشور های غربی هم ادامه پیدا خواهد کرد، چرا که صهیونیست ها خودشان را نژاد برتر می دانند و معتقدند سایرین باید همه در خدمت صهیونیست ها باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com