وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رادیودیروز : تا کنون بار ها از سوی مقامات آمریکایی اعلام شده است که تحریم های وضع شده علیه ایران فقط به منظور تغییر رفتار حکومت ایران و عقب نشینی از مواضع خود است و نه فشار اقتصادی به مردم و یا بحران آفرینی اقتصادی در عرصه ی جامعه . اما آیا این ادعا درست است ؟

به گزارش رادیودیروز تا کنون به کرات و به دفعات از سوی آمریکا و رسانه ی فارسی زبان وابسته به آن یعنی رادیوفردا اعلام شده است که هدف از اعمال تحریم ها علیه ایران فشار بر مردم و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم نیست بلکه تغییر رفتار حکومت ایران و عقب نشینی از مواضع خود در انرژی هسته ای و نیز مسائل اسراییل و سوریه و حزب الله لبنان است .

تحریم ها


اما این ادعا تا چقدر درست است و آیا واقعا هدف غرب دلسوزی برای مردم ایران است که خود را مدافع ملت ایران و مخالف حکومت نشان می دهند ؟ و آیا هدف این تحریم ها فشار به دولت است یا به مردم ؟
با بررسی یکی از ادعاهای اخیر رادیوفردا و نیز مقامات کاخ سفید به دروغ بودن این ادعا هم پی می بریم و بار دیگر ماهیت خبیث این رسانه و اربابان آمریکایی اش برای همه روشن می شود .
چرا که این رسانه و نیز صاحبانش در کاخ سفید بار ها اعلام کرده اند که هدف اصلی تحریم ها فشار بر مردم ایران نیست اما بلافاصله پس از به هم ریختن بازار ارز و سکه و نیز برخی مشکلات اقتصادی که در کشور رخ داد با شتاب زدگی و شوق و ذوق فراوان مسئولیت این اتفاقات را به عهده گرفتند و مدعی شدند که این وضع کنونی اقتصاد در ایران نشانه ی موثر واقع شدن تحریم هاست !
حال باید این سوال را پرسید که مگر شما نگفتید که هدف از تحریم ها و موثر واقع شدن آن فشار بر مردم نیست و بلکه تغییر رفتار و عقب نشینی نظام از مواضع خود است ؟! حال چگونه است که با وجود اینکه هنوز سر سوزنی از مواضع ما عقب نشینی نشده است و البته بلافاصله با یک فشار اقتصادی به مردم مدعی تاثیر تحریم ها شده اید ؟
لذا تاثیرات طبیعی تحریم ها که شاید کمی کار ما در برخی حوزه های اقتصادی را دشوار کرده است هرگز به معنای موثر واقع شدن تحریم ها نیست . چرا که اگر رادیوفردا و غرب مدعی موثر واقع شدن تحریم ها شوند به نوعی خود را نقض کرده اند . چون اینان مدعی بوده اند که هدفشان از تحریم ها تغییر رفتار حکومت ایران در برنامه ی هسته ای بوده است و نه مشکلات اقتصادی درست کردن برای مردم . بنابراین اگر با ایجاد این قبیل مشکلات اقتصادی مدعی نتیجه بخش بودن این تحریم ها شوند به دروغ بزرگ خود اعتراف کرده اند و از ماهیت پلید و نفاق ذاتی خودشان پرده برداری کرده اند .
آنچه ذکر شد سند دیگری از ماهیت دشمنی عمیق رادیوفردا و کاخ سفید با ملت و نظام ایران است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com