وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

برت استفان، ستون نویس وال استریت ژورنال در مطلب اخیر خود با انتقاد شدید از سیاست خارجی اوباما، با اشاره به سوء استفاده وی از موضوع ایران برای کسب آرای بیشتر در انتخابات نوشت: جنگ ما، جنگ با روحانیون ایران است. تا وقتی آنها با ما در جنگ باشند، صحبت از مذاکره غیرمنطقی است. عقب نشینی اوباما از موضع جنگ، قطعا مورد پسند مردمی است که سالهاست باران مالیات های خود را در قالب گلوله و توپ و موشک، بر سر زنان و کودکان عراقی و افغان و ... و یا در جیب اقلیت سرمایه دار 1 درصدی می بینند.

سرویس بین الملل پایگاه 598 - برت استفان، ستون نویس وال استریت ژورنال در مطلب اخیر خود با انتقاد شدید از سیاست خارجی اوباما، با اشاره به سوء استفاده وی از موضوع ایران برای کسب آرای بیشتر در انتخابات نوشت: جنگ ما، جنگ با روحانیون ایران است. تا وقتی آنها با ما در جنگ باشند، صحبت از مذاکره غیرمنطقی است.

عقب نشینی اوباما از موضع جنگ، قطعا مورد پسند مردمی است که سالهاست باران مالیات های خود را در قالب گلوله و توپ و موشک، بر سر زنان و کودکان عراقی و افغان و ... و یا در جیب اقلیت سرمایه دار 1 درصدی می بینند. اما برخی ، بی توجه به خواست قاطبه ی مردم این کشور، همچنان بر طبل جنگ می کوبند تا سرمایه داران صهیونیست کارخانجات تولید جنگ افزار، همچنان به ارضای ثروت اندوزی و قدرت طلبی خود بپردازند.


غیر از برخی موارد آماری مستند، بخش قابل توجهی از مطالب سایت ها و خبرگزاری ها و نشریات امریکایی در عوضِ پرداختن به مطالبات واقعی مردم امریکا، صرفا خواسته های سیاسیون را منعکس می کنند. اینگونه است که در مواردی ناچار می شوند برای باورپذیر و منطقی جلوه دادن خواست های خود نه مطالبات مردم! به هر مهملی چنگ زنند تا برای ادعاهایشان خریدار پیدا کنند.

برت استفان، برای منطقی جلوه دادن مطالبه جنگ با ایران از سوی مخالفین اوباما، بدون اشاره به خباثت ها و عداوت های سی و چند ساله امریکا با ملت ایران، فهرست بلند بالایی از جنایت!! های ایران در قبال ایالات متحده را ذکر می کند که امریکا باید به استناد آنان با جمهوری اسلامی وارد جنگ شود:

•    هلاکت 17 امریکایی در آوریل 1983 در سفارت ایالات متحده، بیروت، توسط سازمان جهاد اسلامی (حزب الله)

•    هلاکت 241 امریکایی در اکتبر 1983 در پادگان نیروی دریایی امریکا، بیروت، توسط جهاد اسلامی (حزب الله)

•    ضرب و شتم مرگ آور روبرت دین استیتن، ژوئیه 1985، توسط حزب الله لبنان

•    ضرب و شتم ویلیام فرانسیس باکلی، مامور سیا در بیروت، ژوئیه ی 1985، توسط حزب الله لبنان

•    ربایش ویلیام هیگینز، ژنرال نیروی دریایی امریکا، مشغول به خدمت در بیروت، 1988، توسط حزب الله لبنان

و....

تا اینجا همانطور که مشاهده نمودید، بدون کوچکترین اشاره ای به چرایی حضور امریکایی ها در بیروت و نوع فعالیت و اقداماتشان در لبنان، صرفا حمایت ایران از حزب الله دلیلی منطقی برای عداوت جمهوری اسلامی با امریکا، و به تبع آن، شروع جنگ با ایران نمایانده می شود. اما هیجان مطلب زمانی به اوج خود می رسد که استفان، هلاکت سربازان امریکایی در عراق و افغانستان را هم از چشم ایران می بیند! و باز هم دریغ از اشاره ای حتی غیر مستقیم به علت حضور و اقدامات ضد انسانی امریکا در آن کشورها!

منطق امریکایی زمانی وقاحت را به کمال می رساند که حمایت از رژیم خونخوار شانهنشاهی، حمایت از صدام حسین در جنگ تحمیلی، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری، تهدید به جنگ، حمایت همه جانبه از اسرائیل -دشمن درجه یک ایران اسلامی- و ارائه هر نوع حمایت مالی و غیره به او، ارائه و تحمیل تحریم های اقتصادی اعم از دارویی و غذایی و ...، همه و همه را از حافظه ی نامبارک خود می زداید تا مبادا کسی زمانی از خود بپرسد: چرا؟!

لازم به ذکر است مطلب درج شده توسط وال استریت ژورنال و صغری و کبرای عجیب این سایت برای منطقی و واجب جلوه دادن جنگ با ایران، به قدری مضحک بود که واکنش برخی خوانندگان صلح طلب خود را نیز برانگیخت:

·         … why don't you send you childeren to war
what sort nonsense are you preaching -- avoid war at any cost !


پس چرا شما فرزندان خودتان را به جنگ نمی فرستید؟ از چه مزخرفاتی جانبداری می کنید! باید از هر جنگی اجتناب شود

·         Let's make a regime change here, first!


باید اول رژیم همینجا [امریکا] را تغییر داد!

·         Go get your citizenship changed and move to Israel…


[خطاب به نویسنده مطلب] برو و تابعیت خود را به اسرائیلی تغییر بده!

Obama will probably get us into war through his own incompetence and lack of understanding of how the Middle East views us.

اوباما احتمالا به دلیل بی کفایتی خود و عدم درک صحیح از چگونگی نگاه خاورمیانه نسبت به ما، ما را دچار جنگ خواهد کرد.


منبع:

http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203630604578072452443447568.html


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com